Gyermekeink:

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

2009. november 27., péntek

Szorult helyzet:(

Petikém ébredés után szépen eljátszott a kiságyban.Egyszer csak hallom,hogy iszonyatosan elkezd sírni.Rohanok oda hozzá és látom,hogy a jobb lába kint van a rácson,és az ágya melletti szék alá van szorulva.Teljesen ki volt csavarodva.A lábfeje szembe velem volt,Peti meg hason feküdt már.Gondolom kidugta a lábát és közben meg elindult az ágy másik felébe a lábija meg ott maradt...
Szegénykémet gyorsan kiszabadítottam,zoknit le és megnéztem látszik-e valami sérülés.Hála az égnek semmi nincs vele.Óvatosan megtekergettem a bokáját kicsit megnyomkodtam,de szerencsére nem fájlalta.
Körbe puszilgattam neki a lábujja hegyétől a térdéig,na ezen már nevetett:)
Már gondoltam rá,hogy ki teszem azt a széket onnan,de eddig mindig elmaradt.Ezt anno akkor tettem oda amikor még evett Peti éjjel,vagy felsírt és kicsit simogatni kellett,hogy vissza aludjon.
Ma már igazából azon kívül,hogy néha ráteszem Peti takaróját,vagy ruháját másra nem használjuk.Csak a helyet foglalja.

Ha már a balesetnél vagyok,kicsi Mazsim a múlthéten a folyosón annyira neki fordult a falnak,hogy egy hatalmas pukli lett a homlokán:(
Kergetőztek a Lolival és olyankor nincs akadály:)Eszetlenkednek és közben meg nevetgélnek:)
Petikém ilyenkor nem figyel semmire,csak szalad(már amennyire tud:-D)
Jó nagy piros púpja lett ami másnapra már kék is volt aztán jött szép lassan a szivárvány minden színe.Szerencsére ma már semmi nem látszik Neki:)

2 megjegyzés:

SKata írta...

Jájj,örülök,hogy szerencsésen megúsztátok!!!Nem igaz,hogy mindig történik valami ezekkel a Kicsikkel...:-)!

Zsófi írta...

Szia Kata:)
Üdvözöllek a blogomban:)