Gyermekeink:

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

2009. november 4., szerda

Szét robbanok a méregtől.

Ma voltunk Petivel oltáson(Menjugate).
11-re volt időpontunk.Reggel 7-9-ig orvosi rendelés,10-12-ig tanácsadás.
Gondoltam megyünk kicsit előbb hátha korábban végzünk.Petikém már így is nyűglődött,mert fél 11körül szokott egy nagyot aludni.Amikor oda értünk hárman voltak előttünk.Jött még valaki akiket a doktornő kapásból át tessékelt a fertőző váróba.Szerencsére nem jöttek be az egészséges gyerekek közé.(ők nem)Utána még ketten is jöttek beteg gyerekkel,akik nyugodt szívvel beültek közénk.Zsuzsa a védő nő néha néha kijött és ő vette észre,hogy hoppá nekik nincs is időpontjuk.Mire mondja a szülő,hogy hát mert nem is kértek hiszen beteg a gyerek...Ők is át lettek küldve a fertőzőbe.Én nem értem miért kell ezt csinálni????Mi a francnak nem lehet egyből oda menni a beteg gyerekkel?????A múltkor mi is tanácsadás ideje alatt mentünk Petivel amikor hasmenése volt,de a rendelés végére és egyből a fertőzőbe mentünk,hogy nehogy a többi gyerek elkapja.
Nagyon mérges volt már ekkor.
Aztán jöttek megint lázas gyerekkel...
Mi a csuda van már?????
Az meg csak mellékes,hogy fél órákat vártunk amire valaki bejutott.Sajnos ilyen előfordul.
Petikém már nagyon álmos volt,hol csak lógott bambán a kezemben,hol meg nyafogott,hogy valami történjen már körülötte.
Amikor végre bejutottunk(12óra 40-kor,11helyett)a doktornénink úgymond mindennel és mindenki mással foglalkozott csak épp velünk nem...
Tudom,hogy sok betege van és sok felé kell figyelni,de ha mi vagyunk bent akkor szeretném,ha velünk foglalkozna.Szerencsére nem járunk gyakran,és nem is szoktam feltartani felesleges kérdésekkel.
Petinek meg hallgatta a hátát,mellkasát és belenézett a torkába 10perc alatt!!!
A vizsgálatok között telefonált egyet,írt minimum 3receptet valakinek és 3x ment ki a fertőző váróba az ott lévőkhöz.Nem tudom mi van de nagyon sok beteg gyerek van most:(
Petikém már ott feküdt az ágyon,Zsuzsa már be fújta a lábát és vártuk az oltást.Sajnos még ekkor is (fecsivel a kezében)kinézett a doktornéni.A védő nő látta rajtam,hogy ideges vagyok és mondta,hogy bocsánat de ma ez egy ilyen nap meg sajnos nagy a csúszás stb...Mondom az rendben van de ha már itt vagyunk bent akkor velünk foglalkozzon.
Sokkal hamarabb túl lennénk mi is az egészen.
Peti meg kapta végre az oltást,nagyon ügyes volt.
Csak addig sírt amíg a szurit kapta.
Öltöztettem a Mazsit,a védő nő meg írta a kis könyvünket, a doktornő meg mondja,hogy ettől nem lehet láza.A következő mondata már antibiotikumról meg nem tudom hány ml spiropentről szólt.
Mondom ezt most nekünk kell???
Sajnos meg sem hallotta,hogy kérdeztem.
A Zsuzsa válaszolt,hogy ja nem ez oda ki megy a betegeknek...
Kérdeztem(kissé már türelmetlenül,erélyesebben) akkor most Peti be lázasodhat vagy nem???
Azt a választ kaptam,hogy nem,de 2-3 napig méregessem neki a lázát,mert ha belázasodik nem az oltástól hanem benyel valami vírust,akkor azonnal menjünk,mert súlyos szövődmény léphet fel.Tehát az oltás nem lehet túl közel a betegséghez...
De jó!!!!!Gondoltam,csupán csak 3vírusos beteggel találkoztunk ma.Azt meg mellékes,hogy hányszor lett ránk nyitva a fertőző váró:(.Az vizsgáló ágy meg a fertőző ajtó kb 1,5 méterre van egymástól...
Nagyon remélem,hogy semmit nem kapott el!!!!!
Régen is kicsit szét szórt volt a doktornénink,de ennyire nem.Sajnos egyre többen panaszkodnak rá ilyen dolgok miatt...Pedig mid ennek ellenére nagyon megbízható és lelkiismeretes.Tényleg bármikor bármiért fel tudom hívni telefonon.Ha nem érem el valamiért akkor mindig vissza hív.
Nálunk csak Ő van gyerekorvos.És az első percektől hozzá járunk.Még Szabikával voltam terhes amikor megismerkedtünk.Ismer minket.
13-óra volt amire haza értünk.Petikém a kocsiban már az első métereknél elaludt.Mit elaludt?Szabályosan elájult szegényem.Itthon át tettem az ágyába,de talán ha 20 percet aludt(a másfél helyett).

Nincsenek megjegyzések: