Gyermekeink:

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

2009. november 27., péntek

Ismét telefon...




Vagy lehet azt kellene címnek írnom,hogy még mindig...
4-hónapos a telefonom és megint a szervízbe kellett vinnem
Egyszerűen nem ismeri fel a memóriakártyát.A saját gyári kártyáját.Eddig is volt valami baja,mert a képeknél a szerkesztés alkalmazást nem tudtam egy ideje használni.Erre csak az volt a szerelő hozzá szólása,hogy mentsek le mindent a kártyáról és vigyem be hozzájuk.Hát a mindent lementés elmaradt.A héten akartam,de nem találtam a kábelt.Másnapra meg teljesen megzavarodott ez a sz.r.
Utoljára 1,5-hónapja mentettem róla a képeket,de a tömérdek videót nem:(
Valami programot a múltkor kitöröltünk a gépről és ezért nem tudja lejátszani a telefonos videókat.Ezért én hülye le sem töltöttem azokat a telefonomról...
(úgymond megszállottan őrzöm az összes kép negatívait is,még a 15-évvel ezelőttieket is.Nem tudom miért van ez,de rettentően ragaszkodok minden képhez videóhoz,még akkor is ha homályos vagy nagyon rossz minőségű.)
2-napja tiszta ideg vagyok most ez miatt.Komolyan már szét bőgtem magam a méregtől.Egyik barátunk mondta,hogy van egy olyan programja amivel szinte mindent vissza tud hozni még a "döglött" kártyáról is.Kezdtem reménykedni kicsit.Ma ment be Apa a kártyámért,mert jött az üzenet,hogy kész van.Az emberem lelkére bíztam,hogy mindenképp hozza el a régi kártyát is.Bármit is mondanak,hogy rossz vagy akármi,de hozza haza!!!!!
Ehelyett kaptam egy teljesen új memóriakártyát,ugyanis a régi totálisan halott.Semmit nem tudtak róla megmenteni...Éééés vissza sem adták,mert Pestről nem is küldték már le Pécsre.
Ismét elkapott egy sor sírás...
Hiszen olyan videók voltak rajta amik vissza hozhatatlanok...Petikém első lépései,mászása,az a mászása amikor nem a térdén van hanem talpon és úgy megy 4kézláb,nevetések,huncutságok stb...Ezek csak a kártyán voltak meg...
Ezt most nagyon meg kell emésztenem.Annyira bánom már azt a rossz döntést,hogy lecseréltem az Ericssonomat Nokiara.
4-hónapos a készülék de már cserélve lett benne a hátlap,cserélve lett az akksi és most meg a gyári memóriakártya:(
Hosszú éveken keresztül csak Ericssonom volt,de ez a Nokia most megtetszett,mert jó kis dolgok vannak benne.Elvileg egy okos kis készülék.Én nem a Nokiát akarom szidni,csak épp nekem sikerült valószínűleg egy rossz szériát kifognom.És ezzel sikerült számomra nagyon-nagyon fontos és kedves dolgokat elveszítenem...

Nincsenek megjegyzések: