Gyermekeink:

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

2009. november 18., szerda

Önállósodás:)

Kicsi Mókuskám egyre többet próbálkozik az egyedül evéssel:)
A kanalazás még nem megy.Illetve egy pár falatot sikerül a szájába varázsolni,de utána már az érdekesebb,hogy a pudingot vagy a főzeléket csak trancsírozza a kanalával:)
Mindegy.Abszolút nem vagyunk elkésve semmivel szerintem!
Nekem Ő a leg ügyesebb kicsi Kópé:):ue



:ue

2 megjegyzés:

Ledorka írta...

Aranyosan eszik. :))
Mici egy kényes kisasszony. :D Ő csak a kenyeret, kekszet, bulátát fogja meg. A puhábbakat, pl. főtt répát, almát tartani kell neki, hogy ne legyen maszatos a keze. :D

SKata írta...

Szia Zsófi!SKata vagyok,Cool blogjától találtam ide,amúgy Szekszárdról,egész közelről írok:-)!Gondozónő és óvónő vagyok és szakmai szemmel is mondhatom,hogy abszolút nem vagy elkésve,sem Petikéd az önálló evéssel!!!Sőt,az a lényege,hogy akkor próbálkozzon,amikor kedve van,de szerintem megpróbálkozhattok a kétkanalas módszerrel,tudod,Te eteted az egyikkel,a másikkal meg Ő bármikor "pancsolhat":-) az ételében.Nórikám egyébként pontosan kétévesen,a bölcsiben tanult meg egyedül enni,méghozzá egész tisztán,néhány nap alatt,szóval nyugi:-)!De hogy milyen gyönyörű ez a Kisfiú..igazi szerelemgyerek,ugye:-)?