Gyermekeink:

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

2010. november 13., szombat

Vegyes képek.

Fannikával puszilkodós:)

Gomba vizsgálódás az udvarunkban:)

Paradicsom szüretelés:)

Ez volt a legtöbb amit leszedtünk:)

Marci bicajos:)

Kapott Marci baba egy pusszancsot amiért megengedte Petinek,hogy ráüljön a biciklijére:)

Laurával homokozós:)


Tűzoltóautós:)
Na ennek azért van egy kicsi történet:)
A homokozós képen látszik,hogy mekkora nagy füst van a háttérben.Épp mérgelődtünk mi is,hogy egyszer nem lehet úgy kijönni az udvarba,hogy valamelyik szomszéd ne égetne valamit.
Egyszer csak meghallottuk a tűzoltó autó jellegzetes hangját.Nem sziréna volt,csak a dudája:)
Gondoltam talán valaki fel jelentette azt aki éget(ugyanis tűzgyújtási tilalom volt akkor épp).
De a autó pont előttünk állt meg.Még csodálkoztam is.
Elindultunk előre és akkor látom,hogy az egyik barátunk száll ki a kocsiból:)
A szembe szomszéd öccse is tűzoltó és Neki hoztak valamit.
Mondtam Csabinak,hogy azt hittem tüzet oltani jöttek:)
Amíg a többiek pakolásztak,addig Peti és Laura beülhettek a tűzoltó autóba:)

Ez egy esős nap volt,de levegőzni muszáj még ilyenkor is:)

Olyan Peti ebben az esőkabátkában mint egy kis manó:)

Csiga biga aki Peti szerint mindig "tatisza"!!!!(katica)
Egyszerűen hiába mondom Neki,hogy ez nem katica hanem csiga.Akkor mondja,hogy "tida"(csiga),de a következő mondatában az a csiga megint katica lesz:)


És a végére egy kis bringázás Apával:)
(persze az Én bicómmal)

2010.09.13-24

5 megjegyzés:

Ricsimanó és Kriszti írta...

Húú Zsófi!
Azt hiszem kicsit , sőt látom, hogy mennyire el voltunk havazva az utolsó időkben, mert alig bírtam elolvasni amiket az utóbbi időkben írtál. Rengeteg dolog történt Veletek.
Minden esetre ha nem baj ide írok, és nem minden bejegyzéshez :).
Először is örülök, hogy tesó-projekt Nálatok is téma. Gyanús volt amikor olvastam a megjegyzésedet Nálun, de nem mertem indiszkrét lenni, és akkor még nem jutottam el ide:). Szóval mindent bel, drukkolok és várom a fejleményeket !!!!
Peti egyszerűen imádnivaló, ahogy látszik, hogy mennyi mindenben benne van és mennyi dolog iránt érdeklősik. Nagyon karakán kissrác az biztos. Írtó édes lehetett, ahogyan szerelte az éjjeli szekrényeteket, látszik, hogy igazi kisfiú. Azt hiszem ezzel ötletet is adott karácsonyra Nektek :).
A tortád biztos fincsi volt, láttom le is tesztelték a gyerekek:)

Vigyázzatok Magatokra!!!

mayertimi írta...

A szüretelős és a csigás kép, szupi! Lájkolom :-)))
Ja igen, megfigyeltem, hogy Petikéd nagyon nagy gavallér, ezekkel a csókokkal mindenkit levesz a lábáról :-))

Zsófi írta...

Kriszti!
Peti fél éves volt amikor az Uram közölte,hogy felőle akár jöhet is a kistesó!!!Mondtam,hogy ez azért nem így megy,egyrészt a császár miatt 1-évet muszáj várni,a másik meg az,hogy könnyen beszél tőlünk 200 km-re...Nem lett volna olyan egyszerű két csöppséggel itthon egyedül.De most már Pepe okos nagyfiú,és remélem könnyebb lesz így!!!!
A karácsonyhoz annyit fűznék hozzá,hogy eddig még nincs ötletem,mert ami játék szerszám létezik,azok közül kevés van ami nincs meg.Anno Szabikámnak szinte az összes normális szerszámot,és szerelhetős dolgot megvettük.
Viszont Peti valóban nagyon sokoldalú,mert nagyon sok minden érdekli.
:)

Timi!
Van amikor a világ összes kincséért sem lehet tőle egy puszit kicsikarni,de van amikor magától osztogatja(mondjuk ez a ritkább)
:)

NőiCsizma írta...

Ez a Petyus...eszméletlen édes kisfiú!!!

Zsófi írta...

Köszi Edit!:)