Gyermekeink:

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

2010. november 26., péntek

Köhögősen,nyavalyásan:(

Még mindig nem vagyunk rendben:(
2 és fél hete írtam,hogy valami köhögős nyavalyába keveredtünk.Hol jobb volt,hol rosszabb volt a helyzet.
Petit is amikor elvittem a Dokihoz,vitaminon,fenistil cseppen,meg calcimusk-on kívül egy Prospan-nevű borostyán levél kivonatot javasolt a köhögésre.Kicsit pirosnak látta Mazsi torkát,de nem volt vészes.
Hétvégére Petinél ugyan úgy állt a köhögés(napi 1-2-köhintés).Nálam volt olyan,hogy ha elkezdtem köhögni akkor nem tudtam abbahagyni,de Nekem is ez napi max 2x volt.
Hétvégén,hirtelen felindulásból úgy döntöttünk,hogy elmegyünk Pestre a Tropikáriunba(erről majd egy másik bejegyzés is lesz).Úgy beszéltük meg,hogy szerintünk jól vagyunk egy kis kikapcsolódáshoz.
Petivel egész nap nem volt probléma köhögés terén.Hétfőn viszont erősödött Nála is,és Nálam is ez az egész:(
Sőt még Apa sem érezte jól magát.
Petinek olyan a köhögése,hogy lehet hallani,hogy felszakad Neki,de szegénykém ha rá kezd alig tudja abba hagyni.Van,hogy öklendezésbe megy át az egész.
Nálam ugyan ez van,csak Nekem nem szakad fel,hanem szabályosan ilyen fuldokló köhögésem van.
Szerdán elmentünk az Orvoshoz.Petinek csúnya a torka,de mivel nem lett semmi változás(jó irányba,ezért írt fel a Doki antibiotikumot.
Kap:
Ceclor-t 3x 4ml-t
Spiropent-et 2x 2mt-t
Fenistil cseppeket 2x 8cseppet
Sinecod cseppeket 1x 20 cseppet
plussz a multivitamint...
Szegénykém jól lakik a gyógyszerrel.De remélem használni is fognak!!!!!
Lehet adok Neki naponta 1 Normaflórt,hogy ne készüljön ki a kis gyomra a sok gyógyszertől.
Nagyon minimálisan tortyog az orra is,de ez tényleg csak annyira kicsit,hogy még a porszívós orrszívóval sem jön Neki semmi belőle.

Nekem azt mondta a dokink,hogy szintén csúnya a torkom(mondjuk ezt nem igazán érzem),és becsületesen sípol a tüdőm...
Írt fel egy elég erős gyógyszert:Fromilid.
Még nem hallottam róla,és mivel ismeretlen gyógyszer ezért elolvastam a beteg tájékoztatót!(tudom nem mindig jó dolog)
Benne volt mellékhatásnak az allergiás tünetek jelentkezése is.Este nem is mertem bevenni a gyógyszert.Amióta volt ez a fulladásos,kiütéses,bedagadásom azóta nagyon óvatos vagyok mindenféle gyógyszerrel szemben.
Miután bevettem az első szemet,mintha kicsit kipirosodott volna az arcom,és Én esküszöm,hogy viszketett az arcom,a fejbőröm.
De az is lehet,hogy csak annyira félek ezektől a tünetektől,hogy csak beképzeltem magamnak...
Még egy szopogatós tablettát is szedek a köhögésre.(solmucol)
Iszonyatosan fáj már a fejem a sok köhögéstől,teljesen olyan mintha szét akarna robbanni minden egyes köhögésnél.Már attól félek,nehogy agyvérzést kapjak...így 1-1 szem Algópirint is muszáj bevennem.
Szegény Apa nem tud elmenni orvoshoz,ezért Ő csak a vény nélkül kapható szerekkel próbálja magát kúrálni...
Hála az égnek a köhögésen kívül más bajunk nincs!(értem itt a lázat,meg a taknyosságot,ilyeneket)
A kedve is teljesen jó Petinek,meg az alvókája.Sőt nem akarom elkiabálni,de mintha egy kicsivel többet csipegetne az ételből is(még a sok gyógyszer ellenére is)
Remélem hamar rendbe jövünk!!!!
Utálom ezt a helyzetet...

12 megjegyzés:

MrsSame írta...

Gyógyuljatok meg nagyon hamar!
Pusssz

Annus írta...

Zsófi, itt voltatok tőlünk 10 percre, jó lett volna összefutni. De, ha jól sejtem, akkor nem csak hárman voltatok:-))

A dokid inkább codorettat írt volna fel és nem az antibiotikumot, talán hamarabb gyógyulna Mazsid! Mi még sosem kaptunk piros torokra és köhögésre antibiotikumot. Teljesen lerombolják a gyerek immunrendszerét.

Ági írta...

Hú Zsófi! te szegény! tudom milyen az, mikor majd szétszakad a fejed, nekem is hasonló jóban volt részem, már az 5. napja szedem a gyógyszert, de még mindig fáj egy picit a nyelés...
gyógyuljatok meg hamar!!!

Névtelen írta...

Mi is jobbulást kívánunk nektek! Puszi!

Viola Katalin írta...

Jobbulást Petikének és Neked is!

Zsófi írta...

Melinda,Babuci,Viola Kati:)
Köszönjük!

Ági Te is gyógyulj meg hamar!!!

Annus sajnos,vagy szerencsére nem vagyok jártas a gyógyszerekben.Petinek eddig 2x kellett csak antibiotikumot szednie,ez most a harmadik alkalom.Biztos hallott még valamit a tüdejében,hogy ezt írta.Nagyon csúnyán köhög szegénykém.Azt mondta a Doki,hogy muszáj antibiotikumot írnia Neki.

A tropikáriumban meg 5-en voltunk,mert jöttek velünk Nővéremék is.Utána futottunk össze Andiékkal,addig amíg oda adtam Nekik amit nálunk felejtettek októberben.
Nem is mentünk senkihez,így betegen.Még Ágiékhoz sem,pedig ilyen még nem volt,hogy mi Pesten járunk és nem megyünk el Esztergomba:(
Varrógépet vettem még és el is ment az egész napunk...
Siettünk haza,mert a Laurának másnap suli volt.

Ricsimanó és Kriszti írta...

Jobbulást Mindenkinek Nálatok! Ismerős amiket írtál, mert ugyebár hasonló helyzetben vagyunk 4 hete. A Prospant Nekünk is felírták, meg még 3 féle szirupot is, de egyik sem hatott :(. Most valamilyen kakukkfüves köptetőt kapunk, és talán ettől jobb + béres cseppet kap Ricsi.
Kitartás!!!!
Viszont ha jó a kedve, akkor talán jobb a helyzet:). Nálunk Ricsire éjszakánként jött rá 1 órás köhögési roham, de szinte csak álmában, mert nem nagyon ébredt fel rá. Én ugyan végig ott feküdtem mellette, hogy simogassam, de szerintem nem nagyon vette észre.

mayertimi írta...

Jobbulást nektek!

Gy.Reni írta...

gyógyuljatok!!!!!!!!!!!

Kata anya írta...

Gyógyuljatok meg mostmár hamar!!!

Andi&Tomi írta...

Jobbulást Kívánunk!Most már VÉGREEEEEEE!

❤ marcsi ❤ írta...

gyógyulást nektek!