Gyermekeink:

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

2010. november 11., csütörtök

Rántot párizsi és kiskutya szeretet:)

Peti valamikor evett rántott párizsit Anyuéknál,ami nagyon ízlett Neki.
Egyik ebédre amikor valami főzeléket készítettem,nem tudtam mit csináljak mellé.Aztán végül is a rántott párizsira gondoltam(amúgy nagyon ritkán csinálok,nem tudom miért).Viszont panírozni nem volt kedvem,ezért gondoltam kipróbálom milyen lehet párizsi bundában.
Szerintem,szerintünk finom lett.
Petimnek legalábbis nagyon bejött:)



Közben kicsit kormányoz a párizsival:)

Az egyik mániája,hogy fel kell fordítani a kis asztalt amibe bele mászik,és az az Ő "si-hu-hu"-ja.
Ja de mászni is nem akárhogy mászik bele,csakis szigorúan felülről!!!
És még a nagy pelusát is rá kell teríteni és az a függöny:)

Itt teli van a szája vízzel:)
Van amikor hosszú percekig tartogat egy kortyot:)

A kiskutyájáról azt hiszem már írtam,hogy azzal alszik:)

Van amikor bele tömködi a kutyus szájába a cumikáját,és segítenem kell betakarni a pelusával.
Így szokta ringatni a "va-va"-t.
Még énekli is neki,hogy"tente baba,tente"!
:)
Tv-nézés kettesben:)
Az alsó képen még fel is emeli a kutyust,hogy nézze ő is a tv-t:)


2010.09.20-23.

Nincsenek megjegyzések: