Gyermekeink:

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

2010. november 12., péntek

Túl vagyunk az oltáson.

Ma megkaptuk az oltást Petivel.
Nagyon ügyes volt Mazsi!!!!!
Amikor megbökte a Doktornéni abszolút nem sírt,nem mocorgott.Amikor elkezdte benyomni a szérumot,na akkor egy kicsit eltört a mécses,de a Doktornéni hamar orvosolta egy adag bon-bonnal:)
Mondhatni ez volt a Peti reggelije:)
9-kor már úgy ébresztettem fel,mert hihetetlen,hogy amikor mennünk kell valahova,az tuti,hogy olyankor nagyon jókat tud aludni...
Gyorsan felöltöztettem és már mentünk is.Elvileg 9-ig volt ma rendelés,de úgy beszéltük meg,hogy max fél 10-ig érjünk oda.Hát pont fél 10-re sikerült.(nem is értem miért nem lepődök meg már magunkon...mindig késésben vagyok...)
Még pár szót beszélgettünk is a Doktornénivel,megdicsérte Mazsit,hogy milyen nagyon ügyes volt.Meg mondta,hogy Peti az Ő kis barátja és nyugodtam egyen még a bon-bonból.Pepének nem kellett 2x mondani,mert amúgy is kért még belőle:)

Ezután elmentem én is a háziorvoshoz,mert előtte megbeszéltük,hogy menjek fel hozzá és beolt.Ha kicseréltettem a rossz oltóanyagot,utána azt meg majd vigyem el Neki.
Itt ma 10-ig van rendelés.Mi 10-re mentünk,mert nem akartam előbb bemenni Petivel a betegek közé(nem is értünk volna oda előbb)
Na a lényeg,hogy még 10-után is vagy 5-6-ember volt bent és még jöttek ketten.
Mi addig Petivel kint vártunk az udvaron.Amikor az egyik Szomszédnénink jött ki,felajánlotta,hogy sétál addig Petivel amíg bemegyek.Úgy azért csak előbb végzek.Nagyon örültem a felajánlásnak és éltem is vele.Kicsit aggódtam,hogy Peti hogy lesz el Vele,mert még soha senki idegen nem vigyázott Rá.És hiába lakunk egy utcában,meg Én jól ismerem a nénit,Peti nem.Az orvosi rendelő mellett van a templom aminek az udvarában nagy vadgesztenye fák vannak.Mondtam,hogy menjenek csak oda és keressenek gesztenyét.Megbeszéltük,hogy ha nem marad el a Peti akkor vissza jönnek.
Amikor bementem ketten voltak csak előttem és hihetetlen módon előre engedtek.Még meg is lepődtem.Ők ajánlották fel,hogy menjek be nyugodtan mert látták,hogy már jó ideje itt vagyunk.Nagyon hálás voltam nekik ezért,és végeztem is pár perc alatt!!!
Amikor kijöttem a rendelőből láttam,hogy Petivel az ég világon semmi gond nincs.Szépen kézen fogva sétáltak:)

Kiegészítés:
Este Anyum mondta,hogy Neki nagyon fáj a karja és alig tudja felemelni.Ugyan ezt mondta a barátnőm is aki pár napja kapta meg.Emlékszem Anyunak 1-éve is fájt utána.
Ma már szombat van,de szerencsére Én abszolút nem érzek semmit,és Pepén sem vettem észre,hogy fájlalná a lábát.
Na legalább ezen túl vagyunk:)
Még Apa van vissza,csak érjen már egyszer haza!!!!

Ja,majd el felejtettem.
Amikor vissza vittem Pécsre a lejárt oltóanyagot,csak annyit mondtak,hogy nagyon köszönik,hogy vissza vittem.
Mondtam,oké,ez így mind szép és jó,de mi van akkor ha Én ezt mindjárt szerdán be is adatom magamnak????Lehetett volna valami bajom tőle???
Erre a válasz az volt,hogy bajom nem lett volna tőle,de hatni nem hatott volna!
Szééép...
Na köszi.

Nincsenek megjegyzések: