Gyermekeink:

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

2010. november 16., kedd

Első saját kezűleg készített angyalkám:)

ÉÉÉÉS IGEN!!!!!!
MEGCSINÁLTAM!!!!!!
:):):)
Ő lenne az:Pár évvel ezelőtt kaptam Edit barátnőmtől pár horgolt angyalkát karácsonyra!
Ők lennének azok:


Állandóan sóvárogtam,hogy mennyire szeretnék megtanulni Én is ilyen gyönyörű angyalkákat horgolni.
Persze az én horgolási tudományom a láncszemnél ki is merül...
Tavaly Anyósom elkért egyet tőlem,hogy had próbálja meg Ő is meg horgolni.Persze kapásból sikerült Neki és le is gyártott egy párat...
Én meg megint csak irigykedtem.
Egyszer mikor nálunk voltak megkértem,hogy mutassam meg nekem,hogy hogyan is kell.
Meg mutatta,de amire Én a 1 sort horgoltam az angyalka fejéből,addigra Anyósom befejezte szinte az egész fejet...
Mondtam,hogy várjon meg,hogy lássam közben lépésről lépésre.Amire befejeztem a fejét,addigra Anyós teljesen kész volt a testtel.
Na itt feladtam,mert abszolút nem tudtam követni:(
Ha látom,hogy hogyan készül,akkor talán Nekem is menne.
Ja persze valami iszonyat vékony horgoló fonalat és talán a lehető leg kissebb horgoló tűt vettem meg...(azzal a legnehezebb állítólag...)
Na idén vettem egy 2-es tűt és hozzá való fonalat:)
Elhatároztam,hogy ha törik ha szakad,Én bizony karácsonyig fogok egy pár angyalkát horgolni!!!!
Nézegettem több oldalt is itt a neten,de nekem nem mondott sokat az,hogy pálca,meg két ráhajtásos pálca,meg ilyenek.Hiába volt érthetően leírva,ha egyszerűen nem tudtam,hogy milyen is az,és hogyan kell megcsinálni...
Aztán rátaláltam erre az oldalra!!!!!
Ez egy aranybánya!!!!Legalábbis nekem mint rettentően kezdő horgolónak:)
Itt legalább megértettem,hogy mit hogyan kell csinálni:)
(vagy legalábbis azt hiszem)
:)
Elkezdetem a leírás alapján az angyalkámat,de volt hogy kicsit bele zavarodtam,és kicsit az Én meglévő angyalkáimat is próbáltam utánozni.(persze nem egyforma a két angyal mintája)
Kicsit a fodrokkal is túlzásba estem amikor a szárnyát csináltam:)de egyszerűen olyan sok szem volt ott,hogy nem tudtam mit kezdeni vele.(nem is értettem,hogy nekem miért van ott annyi amikor a leírásban csak a fele van)
:)
Szóval sok helyen laza a szem,sok helyen meg szoros,és nem egyenletesek a pálcák(na ezt már tudom mi),de szerintem ahhoz képest,hogy még életemben nem horgoltam,nem is lett olyan rossz!!!
Mindenesetre nekem tetszik:)
És ha ki is lesz keményítve mint a másik kettő,akkor meg még jobb lesz!
Itt a képen kicsit csámpásan áll,mert még puha!

Ja kicsit nagyobb is lett mint a másikak:)

És még valami!
Vízhólyag nőtt az ujjamra annyira szorítottam a fonalat...
Na de majd a következő már jobban fog menni!
Végül is ezt elkezdtem tegnap este és ma délelőtt fejeztem be.(na nem horgoltam egész éjjel)
Szerintem nem tartott sokáig.
Bár ha azt veszem,hogy Barátnőm Anyósa 3/4-óra alatt csinál meg egyet...
Mindegy!!!!Majd el jutok egyszer Én is oda,hogy olyan profin menjen.Addig meg belehúzok,hogy a karácsonyfára legalább egy pár darab elkészüljön:)

Kiegészítés!!!!!!!!!!!!!!!
Ezt kifelejtettem,hogy az alap lépéseket erről az oldalról lestem el!!!!!!!!

13 megjegyzés:

NőiCsizma írta...

Zsófi! Elismerésem az angyalkáért! Gyönyörű lett! És nagyon ügyes vagy!!!

Annus írta...

Nagyon ügyes vagy Zsófi!!! Nekem is van egy pár, jól mutatnak mindenhol:-))) Most éppen a hinta helyén csüngnek!

Annyit írtál, hogy nehezen bírom követni, de majd csak utolérem magamat és akkor kommentelek, mert véleményem az mindig van:-)))

Névtelen írta...

Ügyes vagy! Mint minden másban is:) Puszi!

mayertimi írta...

De ügyes vagy :-)) Gratulálok!

Kata anya írta...

Nagyon ügyes vagy Zsófi,csak így tovább:)!!!

AdriMárk írta...

Nagyon ügyi vagy. Gratulálok! Adri-Márk.

Zsófi írta...

Köszönöm Nektek a dicsérő szavakat:)
Tudom,hogy nagyon messze van még a tökéletestől,de Én nagyon büszke vagyok rá:):):)

Ági írta...

Jaj de ügyes vagy! megnéztem az oldalt, amit belinkeltél, nekem full kínai! :)

Zsófi írta...

Ági,köszi:)
Most vettem észre,hogy azt az oldalt meg elfelejtettem belinkelni,ahonnan az alap lépéseket lestem:)
Amíg nem találtam erre az oldalra addig nekem is kínai volt(na jó még most is kicsit),de már érthetőbb.
Nézz be ide:

http://horgolas.gportal.hu/

Andrea írta...

Nagyon ügyes vagy Zsófi :))

Tündi írta...

Ügyes vagy és kitartó! Nekem nem lenne türelmem hozzá! :)

Ricsimanó és Kriszti írta...

Szia Zsófi!
Szerintem is nagyon jól sikerült a műved és ahogy olvasom mások is így gondolják:). És az még többet nyom a dolgon, hogy nem adtad fel az első próbálkozások után:o) Én biztos abbahagytam volna és inkább rajzolok egyet:)

Zsófi írta...

Köszi Nektek is:)
Azóta készült még egy pár:)Minőségben már van különbség:)
Kriszti a rajzolt angyalka is tud szép lenni!!!:)