Gyermekeink:

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

2010. március 9., kedd

S.O.S!!!!!!!!!!

Szívesen fogadnám bárki tanácsát,vagy jól bevált módszerét arra,hogy hogyan értessem meg 16-hónapos Kisördögömmet,hogy milyen veszélyes a konnektorba bármit is bedugni,vagy felmászni állandóan a legmagasabb székre és azon ugrálni,vagy a tűzhelynél matatni miközben főzök valamit...
Hogyan szoktassam le ezekről a veszélyes dolgokról????????
Mert mindenki csak azt mondja,hogy majd leszokik róla!NEM SZOKIK LE!!!!!
Vagy,hogy majd megtanulja,hogy nem szabad!DE HOGYAN ÉS MIKOR??????
Ne úgy tanulja meg,hogy közben valami baja lesz!Ne úgy tanulja meg,hogy megrázza az áram,vagy eltöri valamijét,vagy épp megégeti magát!
Nagyon félek ezektől.
Egyszerűen annyira tanácstalan vagyok!!!
A konnektorokban mindegyikben van vakdugó,de bármi a kezébe akad még így is tuszkolja bele amit csak bír.
A fegyelmezés,kiabálás,zsarolás,kézrácsapással egyszerűen semmit nem érek el!Komolyan mondom nekem jobban fáj az egész mint neki.És mit érek el vele?Esetleg sír max 2percig és utána ugyan úgy megcsinálja azt amit nem szabad!
Én meg most is tiszta lelki beteg vagyok,és csak sírok mert ma is rácsaptam a kezére,miután 4x elirányítottam a konnektortól mégis oda ment és 2 kézzel tiszta erőből rángatta a vezetéket a falból.
Szóltam Neki szépen,aztán erényesebben,majd rákiabáltam,de semmi!Ekkor jött,hogy rácsaptam a kezére!
Abszolút fel sem vette,hogy ráütök a kis kezére!Nem is foglalkozott vele!Nagyon nehezen tudtam még ezek után is elterelni onnan!
Nekem meg nagyon fáj ez.Ilyenkor a szívem összeszorul és elmondom magam minden hülyének és egy idióta baromnak,hogy ezt tettem.Amikor nekem Ő a legfontosabb,Peti a mindenem...
Nagyon el vagyok keseredve és nem tudom mit csináljak...
Nagyon nem vagyok híve a tettlegességnek!
Mi soha nem bántottuk anno Szabit sem.Jó az igaz,hogy kéz rácsapás nála is előfordult(de mindig csak olyankor amikor sajnos más már nem segített és veszélyessé vált a terep)de Szabi meg is értette!És Ő utána nem csinálta azt amit nem szabad vagy veszélyes!
De Peti egész más!
Ezerszer akaratosabb,makacsabb,önfejűbb és Ő olyan,hogy már csak azért is megcsinálja a tiltott dolgot!
Nem ismeri azt,hogy NEM,nincs tisztában a veszéllyel.(jó tudom,hogy még kicsi)De nem fél semmitől!!!
Hogyan tudnám megóvni???
Kétségbe vagyok esve...ma valahogy én is érzékenyebb vagyok,és Peti is nyűgösebb.Nagyon fogzik,egyszerre 5 vagy 6 fogat is látok bújni.Biztos ez is rátesz...
Kérlek adjatok tanácsot mit tudnék még csinálni!!!!

Nincsenek megjegyzések: