Gyermekeink:

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

2010. március 30., kedd

Hajvágás:)

Vasárnap este levágtuk Petikém gyönyörű haját!
Iszonyatosan sajnáltam,és nem akartam levágni a puha arany tincseit,de mivel megjött a jó idő beadtam a derekam!
Először úgy döntöttem,hogy csak egy kicsit igazítok rajta ahogy máskor is szoktam.A fazon megmarad,és csak a hosszából megy le egy kicsi.
De aztán arra jutottam,hogy szép kisfiús frizurát csinálok Neki:)
Peti ügyesen megfésülködött:)

Itt az első nagy tincs:

Mazsi teljesen rá van állva a mi mentolos fogkrémünkre,így amíg én vágtam a haját,Ő a fogkémet nyalogatta...
Be dugja kis ujját a tubusba és utána azt szopogatja.Meg szerintem nagyon vonzza a fogkrém kupakja is,tetszik Neki,hogy tudja nyitni-csukni.
Nagyon ügyes volt,vagy fél órán keresztül tűrte,hogy vagdossam-igazítsam a haját:)



Egész más lett az arca a Tökinek!Igazi csinos kisfiú lett:)
Íme az eredmény:

Na az Én hajamat nem kell nézni...
Mindenki megszabadul a nagy "téli bundától",Én meg most növesztem.Lassan akkora a fejem mintha egy bukósisak lenne rajta...
Eddig havonta vágattam jó rövidre,de most már több mint 2-hónapja nem lett belőle 1cm sem vágva.
Nem tudom meddig bírom megállni.




Hátul szépen engedte Peti géppel felnyírni.

Itt meg nem ilyen cikk-cakkos ám,csak ez ébredés utáni kép,és Peti általában fejen állva alszik:)

7 megjegyzés:

Unknown írta...

jujjjjjjjjjj de édi az új frizkóval :D :D :D :D

Annus írta...

Nagyon édes a nagyfiús hajával:-) Bár én eddig is bolondultam érte:-))

Ledorka írta...

Nagyon csinos fiatalember. :))

Ági írta...

Nagyon tuti!te meg baromi ügyi vagy,hogy ollóval tudod neki ilyen csinire vágni!
7.képen tiszta Szabika!

Zsófi írta...

Köszönjük szépen a dicséretet Peti nevében.
Ági,ha tudnád,hogy én már hány hajat vágtam le el sem hinnéd...
Igen,egyébként valóban totál olyan így rövid hajjal mint a Szabi!Még nagyobb a hasonlóság,hihetetlen.

Andi&Tomi írta...

A minap vágtam le én is Patriknak a haját.De én géppel szoktam, mert még nincs ennyi haja mint Petidnek :) Igazi nagyfiú lett!Nagyon csini:)

SKata írta...

Jééé,milyen ügyesen levágtad!!!Mikor én próbálkoztam a Nórinál...hát eléggé kis tökkelütött kinézete lett,így inkább fodrászhoz viszem,pedig csak a frufrujáról van szó:-)))...hát ez van...ki miben tudós,ugye:-D!
De Petid nagyon csinos lett és szavamra,ez is pont olyan jól áll Neki,mint a fürtök:-)!
Én is észrevettem a hasonlóságot,de ha Ági nem írja,én bevallom,nem mertem volna...hihetetlen!