Gyermekeink:

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

2010. március 1., hétfő

Remélem nem lesz beteg!!!

10 perc múlva éjfél.
Kicsi Mókuskámat csak most tudtam lerakni aludni.Szegénykém elaludt volna már előbb,mert álmos volt nagyon,de hányt...3x is!
Igaz nem sokat,szinte csak olyan bukás féle lehetett,de nem vagyok nyugodt kicsit sem ilyenkor...
Napközben szépen evett,de a délutáni ébredése után nem nagyon fogadott el semmi.1 túró rúdit csak, lefekvés előtt meg a szokásos tejpépet vacsizta.
Mondjuk utána szaladgált még kicsit meg ugrált.
Úgyhogy nagyon remélem,hogy csak azzal kavarta fel a kis gyomrát,és nem lesz beteg megint!!!!!
Hányás után mikor megmostam a száját,letettem és már szaladt ki a folyosóra és mutogatta,hogy hova rókázott.
Mondom Neki:Mit csináltál oda?
Petikém meg erőlködő hangon :ööööö!
Olyan hangokat adott ki magából mint amikor utánozza valaki a hányást!
Annyira kellett nevetnem rajta:)Kis szélhámosom:)
Ez a 3x-i hányás mindössze 20-perc alatt történt.Amíg elaludt az is volt olyan 15-perc és ez idő alatt már nem láttam rajta,hogy rosszul lenne.Mindenesetre adtam neki egy fél hányás elleni kúpot az éjszakára!
Remélem nyugodt éjszakánk lesz...
Nem akarom,hogy megint beteg legyen!!!!!!

Utólagos bejegyzés:
Ma kedd 12.34 van:)
Nagyon úgy néz ki,hogy Petikém csak a szaladgálástól rókázott.
Bár nem nagyon tetszik a szeme,és olyan mintha lappangana valami benne,de remélem ez csak az én "hülyeségem"!!!
Most alszik,reggel egy jó adag kakaót megevett egy nagy szelet kenyérrel:)
Egyenlőre ez van!Bízom benne,hogy marad is így!

4 megjegyzés:

Andi&Tomi írta...

Zsófi! Ne aggódj nem lesz beteg!Lehet csak tényleg kis gyomor rontás van mögötte, vagy csak a szaladgálás!

Ági írta...

Hogy van Petyus???

Annus írta...

Mi van Petykóddal?

Zsófi írta...

Kiegészítettem a bejegyzést!
Úgy néz ki,hogy jól van a Mazsi!!!
Köszönjük az érdeklődést!