Gyermekeink:

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

2010. március 8., hétfő

Első egyedül épített kockatorony:)

Párszor mutattam már Petinek,hogy hogyan kell tornyot építeni a kockákból.
Eddig azon kívül,hogy össze borította az általam épített tornyot nem igazán nyúlt érdekelte a dolog.
Mostanában viszont annyit csinált,hogy kiszedte a dobozából,meg vissza pakolta.
Csütörtök este én néztem a "barátokat"Petikém meg a szőnyegen ülve pakolgatta a kockákat.
Amikor rá pillantottam ezt láttam:
(ide jött volna egy videó,amit napok óta nem tudunk feltölteni)
Tehát képekben:




Nagyon ügyesen,teljesen egyedül építette a hatalmas tornyokat!!!!!Mind a 9 kockát sikerült egymásra tennie!
Olyan jól el volt vele,vagy fél órán át csücsült egy helyben.Még a vacsiját is így ette meg!
Nagyon büszke vagyok Rád Mazsikám!!!!!

Nincsenek megjegyzések: