Gyermekeink:

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

2010. március 31., szerda

Muffin:)

Hétvégén muffint sütöttem.Egyszerű,finom és gyorsan kész van:)

Csokis-meggyes muffin:

Hozzávalók:
4 db tojás
5 dl tejföl
0,5 kg liszt
2 dl olaj
25 dkg cukor
1 cs. sütőpor
3 cs. vaníliás cukor
2 e.k. kakaópor
1 tábla étcsoki (lereszelve)
25 dkg magozott meggy

180 fok,20-25 perc.

Ez az eredeti recept:)
Én viszont kihagytam belőle a meggyet mert sajnos nem volt itthon.Leáztattam helyette mazsolát,amit viszont elfelejtettem bele keverni:(
Mindegy,azért így is finom lett:)
Még annyi,hogy nekem nagyon sűrűnek tűnt a tészta,ezért egy kis tejjel higítottam!
Innen a net-ről másoltam ki a receptet,de már nem tudom,hogy kitől mert többet is kiírtam.
Ez a mennyiség elvileg dupla adag!!!!Tehát 32 db.
De nekem még így,hogy kihagytam a 25 dkg meggyet,még így is 2 és fél adag lett 38 db.
Ha bele teszem a meggyet akkor szerintem több mint 3 adag jön ki.

Amikor félig megtöltöttem a formába tett muffin papírt,a közepére 1-1 kiskanál keményebb lekvárt tettem:)
Vagy 1-1 kocka csokit:)

A lekvárra rákanalaztam egy kicsi tésztát.Nem szabad teljesen teli tölteni mert megdagad!


Aztán megkentem tortacsokival+1mikulással amit egy kis margarinnal olvasztottam fel.
Kicsit meg díszítettem:)
Lett majmos muffin(ami egyesek szerint malac és volt aki macinak nézte),és volt amelyikre színes cukorkát szórtam.






Nincsenek megjegyzések: