Gyermekeink:

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

2010. március 20., szombat

Kicsi lukból nagy luk:)

Avagy,miért is kell egy apró lukacska miatt levágni egy egész lábfejet.Vagyis kettőt.(na nem a gyerekét)
A napokban lehoztunk megint egy zsák ruhát a padlásról amire "kb 2-évesre való ruhák"-felirat volt írva.
Petinek pont jók.
Nem tudom hogy van ez,de olyan mintha Petinek nagyobb ruhák kellenének mint anno Szabinak.Ezeket a ruhákat is Szabi később hordta.Pedig Peti nem nagyobb.
Na mindegy.
Szóval miután kimostam a rucikat,az egyik kezes-lábast kapásból fel is adtam a Mazsira pizsinek.
A lábujjkáinál voltak apró lukacskák,de gondoltam én már nem veszem le a gyerkőcről,majd másnap megvarrom!
Peti tett róla,hogy ne kelljen varrnom:)
Addig tágította a lukat,hogy már az egész lábfeje átfért rajta.
:)

Na ekkor úgy döntöttem,hogy ezt már nem érdemes megvarrni,így inkább levágtam a ruginak a lábfejeit:)
Így lett egy lábfej nélküli rugdalózónk:)


1 megjegyzés:

Ledorka írta...

Ilyent én is csináltam már. Pont ez van Micin. :)