Gyermekeink:

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

2010. január 8., péntek

Ugyan úgy...

Kicsi Babám este fürdés közben ügyesen "válaszolgatott" nekem újan tanult "jeleivel".
Valamit kérdeztem tőle,mire Peti erősen bólogatott.Következő kérdésem után megfogta a saját kis fejét(ahogy én mutattam neki) és úgy bólogatott:):):)
Annyira elkapott a nevetés:)Kis huncutkám emlékezett rá,hogy én megfogtam a fejét és úgy mutattam neki hogyan kell bólogatni:)Ő meg most fogta a buciját és úgy csinálta:)
Következő pillanatban beugrott egy kép Szabikámról,és eszembe jutott,hogy eleinte Ő is ugyan így csinálta amikor ezt megtanulta...

Van még valami ami mostanában egyre gyakrabban fordul elő.
Szabikám kb 1-éves volt amikor rászokott a hason alvásra.Idővel csak úgy aludt,hogy a feneke az ég felé volt és a két keze a térdei közt.(imádtam ezt a kis "büdösbogár"pózt nála:)Ilyenkor mindig meg simogattam a kis falatnyi popsiját)

Szabiról képek:
Mostanában többször észre vettem,hogy Petikém ugyan így alszik.Igaz,hogy Peti elég hamar át állt a hason alvásra,és a popsija neki is sokszor fent van,de a kezeit eddig nem dugta be a térde közé.Petiről eddig nem csináltam ilyen képet,de ha sikerül akkor azt is fel teszem.

Olyan hihetetlen,hogy sok mindent ugyan úgy csinál Petikém mint anno Szabikám...

4 megjegyzés:

Annus írta...

Nem semmi ez póz..:-)

Petyus bólogatását én sem tudtam volna megállni rötyögés nélkül:-)

Ági írta...

Beleborzongtam...
De jó látni Szabit,emlékszem,ezeket a képeket elküldted nekem,még mondtam is milyen hatalmas tappancsai vannak! :)
Vigyáz rátok odafentről!
Puszillak!

Andi&Tomi írta...

Annyira mókásak tudnak lenni ilyenkor :)Nagyon sokszor nevettem már Patrikon én is,Ő pedig néz rám, hogy most mi a bajom amikor csak tudomásomra akarja hozni akaratát! Nagyon mókásak tudnak lenni :)

Unknown írta...

igen nagyon sok dolgoban észre fogod venni a hasonlóságot még. sőt szerintem a fiúk közti hasonlóság is egyre nagyobb.
annyira sajnálom ami történt :( :(