Gyermekeink:

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

2010. január 27., szerda

Kókusz (bounty) torta.

A net-ről szedtem le a receptet,de most sehol nem találom az eredetit csak a hozzávalókat amiket ki írtam magamnak.

Hozzávalók:

9 tojásból piskóta.

Kókuszos krém:

15dkg kókuszreszelék
1cs vaníliás pudingpor(főzős)
5dl tej
10 dkg cukor
15dkg margarin

Csokis krém:
1cs csokis puding(főzős)
5dkg cukor
4dl tej
10dkg margarin

Ez volt az eredeti recept.
Én sütöttem egy 12 tojásos piskótás,amit majd 3-ba kell elvágni.
Fogtam 1liter tejet amiből 1,5-2dl-t kivettem 1vaníliás cukorral fel forraltam és bele tettem a kókuszreszeléket.Ezt lefedtem és hagytam állni,hogy a kókusz jól meg szívja magát és meg puhuljon.Szinte az egészet felszívta.
A maradék tejet(8-8,5dl) megfőztem 3csomag vaníliás pudinggal 9evőkanál cukorral.
Ketté szedtem,felébe kevertem kakaó port(tetszőlegesen).Amikor kihűlt kb 15dkg margarinnal símára kevertem robotgéppel.
A vaníliás pudinghoz hozzá adtam a tejes kókuszt,amiről utólag már tudom,hogy ki kellett volna kicsit nyomkodni mert egy kicsit ettől híg lett a krém.Amikor ez is kihűlt,akkor ezt is kikevertem 15dkg margarinnal.

A 3-ba vágott piskóta egyik lapját vissza tettem a torta formába,rá a kókuszos krém nagyját(annyit hagytam,hogy a tetejét meg tudjam kenni),rá a második piskóta lap.Ezt kicsit megnyomkodtam,hogy rendesen rá tapadjon és ki szoruljon a levegő alóla.
Erre ráöntöttem a csokis krémet(ebből is hagytam kicsit a díszítésre),és rátettem az utolsó piskótát.
Megkentem a maradék kókuszos krémmel és hűtőbe raktam.
Én csak másnap díszitettem,de szerintem 2-3 óra hűtőben pihenés után le lehet szedni a torta formát is róla.Addigra tuti nem folyik szét.
Az oldalát "be paníroztam" kókuszreszelékkel.
Sokat nem foglalkoztam most a díszítéssel Peti miatt,de végül is Apának így is tetszett:)
Azt hiszem többször fogok ilyen tortát sütni:)
Isteni finom!!!!!!!



3 megjegyzés:

Ledorka írta...

Isteninek tűnik! :))) Boldog szülinapot az ünnepeltnek!

Andi&Tomi írta...

Még a nyálválasztásom is beindult! jól nézki :)

Zsófi írta...

köszi Dóri:)
Andi:)