Gyermekeink:

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

2010. január 14., csütörtök

Kutymorgók

Hoztam egy pár kutyusos képet:)
Na Ő a mi Jenny-nk aki golden retriever.
Egy kajla,lusta,többségben süket(csak amit akar azt hall meg),mamlasz,jámbor kutyánk:)
Anyuéknál lakik,mert nekünk még mindig nincs teljesen kész a kerítésünk.


És itt van Jenny fia,Tapi.
Egyébként Ő egy 100%-ig szerelem gyerek:)A szomszéd vizsla az apuka:)De szerintem nagyon szép kutya ahhoz képest,hogy keverék.Arról meg nem is beszélek,hogy 100x okosabb,szófogadóbb mint az anyja!
Tappancs is nagyon mamlasz, és még hízelgősebb,jámborabb is mint Jenny:)Tapit,ha meg simogatjuk,vagy csak véletlen hozzá érünk,Ő már olyan mint egy kullancs.Egyszerűen olyankor a világér nem tudjuk"levakarni"magunkról:)
(Tapiról több képet találtam,Jenny nem állt meg pózolni,pedig Ő a nő:)










Na ez az amikor meg simogatta apa.Utána addig piszkálja az embert amíg nem simogatja meg újra.Bököd az orrával,ránk teszi a nagy tappancsát,nyög:)morgolódik csak,hogy figyeljünk már rá:)

Könyörgő tekintet:)

4 megjegyzés:

Annus írta...

Csodaszép kutyik!!! Én biza simán elhittem volna, ha azt mondod,hogy Tapi full goldi!!!
A miénk is ezt csinálja, ha nem simogatod, akkor az orrával piszkál:-))

Afiadat, pedig egyszer ugyis meghamizom, édes kis mosolygós:-)))

Ledorka írta...

Gyönyörűek! :))
A keverékek mindig nagyon okosak. :)

Andi&Tomi írta...

Szép kutyátok van:)Nem lehet nekik ellen állni..

Zsófi írta...

Köszönöm.
Szélhámos,mamlasz mind a kettő:)