Gyermekeink:

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

2010. január 5., kedd

9:)

Ma este vacsi után megnéztem nincs-e még kint az a hátsó fogacska ami már nagyon régóta kínozza Petit.Az ujjammal még nem éreztem tisztán,hogy át törte-e már az ínyt.
Fogtam egy kiskanalat és óvatosan meg kocogtattam hátul az ínyét.Még így sem volt tiszta.Olyan volt mintha koccant volna.Meg próbáltam még egyszer.Szerencsére Peti hagyta a vizsgálgatást:)Na ekkor már hallottam,hogy nagyon halkan,de kocog a fogacskán a kiskanál nyele:)Épp hogy csak kint van egy ici-pici csücsök!
Remélem innen már könnyebben bújik elő,mert eddig nagyon meg szenvedett már ezzel a foggal a Mazsi.
Főleg tegnap és tegnapelőtt.Nagyon sokat sírt és nyúlkált folyton a kis szájába.Volt,hogy bedugta hátra a mutató ujját és szabályosan mintha rágna úgy harapdálta az ujjacskáját.Ha meglátta a Dentinox-is dobozt már mutogatta,hogy adjam neki.Ő kivette a dobozból és nyújtotta felém,hogy kenjem be az ínyét.
Nem tudom, vajon tudja-e hogy ez kicsit segít,vagy csak egyszerűen ízlik neki és azért kéri???
De végül is mindegy.Így is,meg Úgy is okos bébikém van:)

Nincsenek megjegyzések: