Gyermekeink:

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

2010. január 5., kedd

Moziban voltunk:)

Vasárnap moziban voltunk kettesben Apával:)
Engem kicsit nyaggatni kellett,hogy menjünk,mert megmondom őszintén én eléggé sokallom a mozijegy árát.
DE!
Erről a filmről viszont úgy jöttem ki,hogy akár közvetlen utána még egyszer meg tudtam volna nézni!!!!!
Nagyon kevés olyan film van amit én kétszer vagy akár többször is meg szoktam nézni.Ahhoz nagyon meg kell,hogy fogjon belőle valami.Ennek a filmnek sikerült!!!Szerintem iszonyat szuper!
Eleinte még mérgelődtünk mert már csak a második sorban kaptunk jegyet.A következő előadásra is csak a negyedikbe volt már csak hely.De végül is nem volt rossz ennyire elölről nézni.Fantasztikus élmény volt a 3D-s előadás!
Egyik barátunk épp aznap mondta,hogy neki nemsokára meg lesz és nézzük meg nála kivetítőn!
Hát ezt a filmet nem érdemes otthon megnézni!Ezt így 3D-sen moziban kell látni!!!!
A bemutatókban,annyira nem voltak színpatikusok ezek a kék lények,de szerintem végül is gyönyörűek és nem ijesztőek mint ahogy először hittem:)
Ez egy csodálatos családi film!!!!

Egy nagyon jó kritikát,leírást itt olvashattok bővebben:Avatar


Ja és hazafelé menet Apa vett nekem egy nagyon csinos,dögös csizmát:)Ő mindig is meg volt bolondulva a magas sarkúakér.Én meg amióta Anyuka vagyok,inkább a praktikusat,kényelmeset,stabilat keresem mint a nagyon divatosat.Ez a csizma viszont nagyon tetszik nekem is.Harisnya szárú,sötétbarna,tűsarkú de nem olyan nagyon nagy sarka van:)
Kényelmes,de mégis csinos:)

Mondjuk az azért biztos,hogy nem ebben fogok boltba járni,meg a Petivel sétálni:)

Nincsenek megjegyzések: