Gyermekeink:

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

2009. december 2., szerda

Újra reumatológia.

Ma kellett vissza mennem a reumatológiára a röntgen leletemmel.
Mondta a doktornő,hogy szerencsére nincs gerinc sérvem,viszont porckorong kopásom van.Ez már sajnos vissza fordíthatatlan.
Annyit mondott még,hogy egyenlőre nem ír fel semmi új gyógyszert.Voltaren és mydeton mindig legyen itthon vészhelyzetre meg kenőcs.Azt is mondta,hogy a túlsúly is még rátesz egy plusz lapáttal.Kérdeztem,hogy akkor most merre induljak?Mit javasol?Mondta,hogy mivel nálunk a családban van az erős testalkat,ezért nem a diétát javasolja(beszélgettünk az étkezésekről és mondtam,hogy hiába vagyok ekkora,szinte egész nap alig eszek)hanem valami célirányos testmozgást.Mondta,hogy nem jó bármilyen torna.Ha tudok járjak el gyógytornára.Nálunk van pilates torna.Erre mondta,hogy az nagyon jó lenne,mert az gerinc kímélő,de mégis meg mozgat és még fogyaszt is!
Na ennek utána nézek,hogy pontosan mikor van és akkor erre muszáj lesz rá szánnom magam.
Van még egy probléma a gerincemmel.A derék résznél ugye van egy ív,és a gerinc végén van egy domborulat.Na nekem ez a domborulat nincs meg,hanem egyenes.És ez is okozhatja a fájdalmat.Kérdeztem,hogy és ez mitől lehet.Mondta a doki,hogy ez születési rendellenesség.Ezzel semmit nem lehet tenni.Esetleg a felmenőknél tudok panaszt benyújtani:)
Szóval ez van velem:(

Ha már Pécsen jártam,gyorsan össze szedtem amit a Télapó fog hozni a hétvégén:)
Iszonyat,hogy mennyi ember van az üzletekben:(Komolyan mondom mintha csak hétvége lett volna.Senki nincs dolgozni délelőtt?Próbáltam minél kevesebb időt tölteni az emberek közt,és próbáltam nem össze fogdosni a kilincseket...
Azért akárhogy vesszük,marhára félek ettől a hülye h1n1 vírustól.Főleg,hogy tegnap megint meghalt egy kismama és a babája miatta.
Estére elég rosszul éreztem magam...Fáj mindenem,a karjaim,a lábaim,a mellkasom.Olyan mintha izomlázam lenne...
Nagyon remélem,hogy semmi komoly.
Leginkább Mazsit féltem!!!

3 megjegyzés:

Annus írta...

Zsófi, én már lassan ledoktorálhattam volna. Ami neked ott alul kiegyenesedett, az az ágyéki lordosis. Nekem a nyaki, míg a lányomnak szintén az ágyéki van csaknem teljesen kiegyenesedve. Gyerekkorában folyamatosan fájt a dreka, nem tudott az autóban megülni, mindig elfeküdt.
A másik, hogy nekem két helyen van kezdődő gerincsérvem. Nincs átszakadva, de nyomja az ideggyököket. A doki mégsem tiltott el semmiféle mozgástól. gyakorlatilag bármit lehet csinálni. Általában nem a sportolás miatt szokott ez rosszabbra fordulni, inkább a hirtelen mozdulatok a veszélyesebbek.
puszi
Annus

Andi&Tomi írta...

Nagyon sajnálom, ezek nem túl jó hírek :( De azért vigyázz magadra! puszi

Unknown írta...

sajnélom :(
remélem jól vagytok!!!! kérünk télapós képeket :)