Gyermekeink:

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

2009. december 15., kedd

Puncstorta.

Puncstorta

8 tojásból és 6 tojásból külön-külön piskótát sütünk.

A 6 tojásosat apró darabokra csipkedjük.(de ezt helyettesíthetjük babapiskótával is)

2 dl meggylébe fél dl rumot teszünk (vagy rum aromát),majd 2 nagy evőkanál porcukrot és 1 evőkanál kakaót.Ebbe 1 marék meggyet apróra vágunk és beletesszük.Jól kikeverjük és az összecsipkedett piskótával vegyítjük.(lehet keverni hozzá 3-5 evőkanál barack lekvárt is,ettől jobban össze áll és finom is).Én tettem még hozzá egy jó marék rumaromás mazsolát:)
Megkóstoljuk esetleg még cukrozzuk ha kell.
A 8 tojásos piskótát kettévágjuk,vékonyan mindkét felét lekvárral megkenjük.A töltelék ne legyen nagyon kemény.A tölteléket a piskótára tesszük,majd a másikat ráhelyezzük.Egy kicsit megnyomkodjuk,hogy kiszorítsuk belőle a levegőt.
A tetejére a boltban kapható puncsízű cukormáz kerül. (2 csomag Dr. Oetker.)

Egy kevés margarint kikevertem porcukorral és egy kevés kakaóval.A torta oldalát ezzel kentem be majd darált diót szórtam rá.(vagy cukor gyöngyöt,cukor szívet)
A teltjét a csokis krémmel díszítettem:)





Nincsenek megjegyzések: