Gyermekeink:

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

2009. december 30., szerda

Hányás-hasmenés:(

Ma elvittem Petit az orvoshoz,hogy nézzen rá.Hétfőn hasmenése volt amit először a fogára fogtam.Ramaty éjszakánk is volt.Alig aludtunk valamit,Petikém folyton sírt és még a cumiját is dobálta ki a szájából.
Egész nap alig evett valamit.
Kedden délelőtt hányt.Az a kevés kis kaja amit megevett mind kijött belőle:(Nagyon kedvtelen volt,és még inni sem akart.
A hasmenése már nem volt,illetve délután egy kevés de csak 1x.Délután még egyszer hányt.Kijött a tea is...
Próbáltam kis főtt krumplit adni neki,de már ahogy közelítettem a szája felé már öklendezett.Nem is erőltettem.Viszont a sós kukorica kukacot szívesen falatozta.
Emlékszem,hogy anno még Szabinál mondta a doktornőnk,hogy ha ilyen van akkor kortyonként jó hideg coca colát adjunk neki,mert van valami benne ami nyugtatja a gyomrot!
Épp volt itthon(amúgy nem vagyunk nagy cólások,legalábbis én nem).
Na ezt is szívesen elfogadta:)Nem tudom miért van ez,hogy minden gyerek ennyire szereti ezt a hüle cólát?
Ma a rendelés végére vittem Petit,hogy ha nem muszáj akkor ne nyaljon be még valami más nyavalyát is.
Megnézte a doktornő,de szerencsére nem talált semmit.Kicsit pirosabb a mandulája de az nem vészes.
Mondtam,hogy nézze meg az ínyét is.Mondta,hogy látja,hogy rettentően fogzik és biztos ez is rátesz egy nagy lapáttal a nyűgösködésre.Kenegessem neki.
Mivel ma már szerencsére(eddig)nem volt már se hányás,se fosi,úgy beszéltük meg,hogy még diétáztatom és ha esetleg megint van valami,vagy ne adj isten láz is jelentkezik akkor hívom és "konzultálunk".
Kérdezte,hogy jártunk-e beteg közelében az elmúlt napokban...
Mondtam,hogy sajnos igen...
De azt is mondta a doki,hogy van most megint egy hányós-hasmenéses vírus is.
Nagyon remélem,hogy hamar rendbe jön a Mazsi!!!!

Nincsenek megjegyzések: