Gyermekeink:

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

2009. december 14., hétfő

Étvágytalanság,nyűg,sírás:(

Drága Kicsimnek napok óta nincs étvágya...Alig eszik pár falatot.Inni iszik bőven.Amiket eddig szívesen evett,most max 2-3 falatot fogad el belőle(persze ha nem túrja ki az első falatot).
Ma pl reggel mondhatom,hogy evett szépen.Ebédre már nagyon keveset,délután meg végig kínáltam egy csomó kajcsival de nem kellett neki.Kezdtük rakott karfiollal(szereti),most az első falatnál már öklendezett és mondta tiltakozva fejet rázva,hogy "neem".
Utána kínáltam vajkrémes kenyérrel(imádja a magyaros vajkrémet),ebből 2 falatot evett.Aztán jött a puding,joghurt,és végül a banán.Banánból evett egy negyedet.Most már itt van fél 9 és azóta sem fogadott el semmit.
Van amikor nagyon jókedvű,de van amikor(látszólag) minden ok nélkül felsír és nyűglődik,sehogy sem jó neki...
Ha felveszem azért sír,ha leteszem akkor meg azért...
Gondoltam megnézem a fogacskáját.Nehezen engedte,össze szorította a száját.Nem erőltettem tovább.Kicsit később mégis sikerült.
Komolyan mondom én ilyet még nem láttam.Bal oldalt alul,hátul szabályosan mintha már egy teljesen kint lévő fog lenne de még rajta van az ínye.Ahogy hozzáértem szegénykém elkapta a fejét...
Múltkor mikor elől bújt ki akkor is ugyan ezt csinálta,hogy nem engedte megnézni.(egyébként nincs problémája azzal,hogy a bolond Anya a szájában túr)
Biztos nagyon fájhat,mert épp csak oda tettem az ujjam.
Ezzel meg van a nyűg,a hangulatváltozás és az étvágytalanság oka...(legalábbis nagyon remélem,hogy ez az ok)
Bízok benne,hogy most már hamar kibújik,és nem kínozza tovább a Drágámat!!!

Nincsenek megjegyzések: