Gyermekeink:

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

2009. július 18., szombat

Mamáéknál!

Délutánonként általában felsétálunk anyuékhoz.Ott hatalmas sima udvar van,és nyugodtan ki lehet ülni.Nem mintha itthon nem lenne udvar,de nálunk nem olyan nyugis.És fák sincsenek amik árnyékot adnának.Ami fa van az vagy nagyon öreg és már kivágásra vár,vagy olyan helyen van ahova nem lehet oda ülni.


Petikém fel fedezte,hogy a talicskának milyen jó a kerekét pörgetni:)Közben tornázott kicsit,felállt-leült:)


Aztán talált a fűben egy zöld szilvát.Jól meg forgatta,megnézegette.Volt rajta egy kis ütődés.Na ezt egyből fel fedezte,és addig piszkálta a kis ujjával amíg egy jó nagy lyukat nem vájt rá:)


Egyszer csak azt vettük észre,hogy jön a Hamu cica és valami van a szájában.Nézem,hát látom,hogy egy kismadár ami még élt.Gyorsan fel ugrottam,gondoltam majd meg mentem,de ez a kis sunyi cirmó elszaladt előlem...Sőt még morgott is rám ahogy közel értem hozzá.Nem is értem,hogy miért8)Úgy csinált mintha a kajáját akarnám elvenni8)))
Egy darabig még próbáltam nézegetni,hogy van-e értelme hajkurászni a macsekot,de aztán arra a döntésre jutottam,hogy ez a kismadár már sajnos semmiképp nem maradna életben,ezért bele törődtem,hogy én ma nem leszek hős.
El is tűnt a szemünk elől Hamu.Csak kis idő múlva jelent meg.Le telepedett az árnyékba és elégedetten pöffeszkedett.
Ja és találtam egy 4-levelűt:)

3 megjegyzés:

Ledorka írta...

Milyen ügyes már Petyus! És milyen szőke! :)))

Hamu cica meg gyönyörű. :)

Ági írta...

Valami nagy-nagy szerencse vár rád,most már biztos!:-)
Édes Petyus!!!Imádom!!!!!!!
Hamu cica meg pont olyan,mint az én cicám volt,őt Méri Lúnak hívtuk! :-)

Zsófi írta...

Dóri,köszönjük.Kis szőke hercegünk:)

Ági,a Méri Lú név hogy jött a cicának?
Egyébként a múltkor Peti is szedett egy négylevelűt.Láttuk,hogy játszik valamivel a fűben és amikor megnéztem akkor láttam mi is az:)
Gyorsan le is préseltük neki emlékbe:):):)