Gyermekeink:

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

2009. július 18., szombat

Első fogkefe:)

Igaz,hogy csak 2-fogacskája van Petinek,de úgy döntöttem ideje meg venni az első fogkefét:)
Eddig csak a textil pelus csücskével tisztítottuk ezt a két kis gyöngyszemet:)
Egyik nap barackot ettünk és Peti is kért belőle:)
Nem turmixoltam le neki és nem is aprítottam össze.Harapta a nagy érett barackból a falatkákat(érdekes ez nem volt baj,hogy darabos,csak a főzelék ne legyen az).
Na szóval ez úgy jön ide,hogy este vettem észre,hogy valami van Peti kis fogacskái közt.Nagyon nehezen tudtam kiszedni,mert nem igazán engedte piszkálni.Amikor végre kijött akkor láttam,hogy a baracknak egy "szála".
Na ez volt a mérvadó,hogy itt az ideje fogkefét venni:)
Igaz,hogy még csak rágcsálja és ez neki nagyon tetszik,de nem baj ha meg szokja.Néha kicsit meg sikálom neki.
Peti imádja:)




Nincsenek megjegyzések: