Gyermekeink:

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

2009. július 23., csütörtök

Balatoni képözön:)

19.-én vasárnap el mentünk a balcsira.Sajnos az előző napi vihar lehetetlenné tette,hogy tudjunk fürdeni.1-éjszaka alatt 7-fokot hűlt a víz:(
Végül is nekünk még nem lett volna annyira hideg,de Petinek igen.Rettentően fújt a szél egész nap.De azért nagyon jól éreztük magunkat.
Sétáltunk egy nagyot,ettünk ittunk,hattyúkat néztünk:)

Petikém kapott egy darab kenyér héját.Nagyon szereti,és elég sokáig el tud rajta nyámmogni:)

Azért ott a háttérben látszanak azok a csúnya nagy felhők:(



Ettünk egy nagy fagyit:)Petikém szabályosan követelte magának a falatokat:)
Meg kóstolta Apáét is és az enyémet is.De teljesen mindegy volt,hogy melyiket adtam,csak nyitotta a kis száját:)


"Anya miért nem adod már azt a fagyit?Nem kapok többet???"
(Könyörgő szemek.Meg tudnám zabálni ilyenkor!!!!!IMÁDOM!!!!)


"Ááá,látom.Valami még készül ott nekem:)"


"Na ez az!!!Erről beszélek:):):)"


Aztán persze meg kellett kóstolni Apa hókristályát is.Ugye a szívószál már nem akadály,és látszólag a hideg sem zavarta cseppet sem:)
Persze ebből azért nem engedtem olyan sokat inni neki.Nem hiányzik,hogy torokgyulladással menjünk most meg orvoshoz ez miatt.

Amire indultunk haza gyönyörű idő lett,illetve úgy mondom,hogy a szél már nem fújt.Viszont a víz sajnos nem melegedett vissza:(
(vajon hogy-hogy???)
Apát rá vettem,hogy legalább addig menjen be amíg csinálok róluk pár fényképet.

Petikém csak leste a nagy vizet.
Ezerrel kapálózott a kis lábával,és várta,hogy Apa mikor teszi már bele...

Neki egyáltalán nem volt hideg,simán el bírt volna benne pancsizni:)
(pedig azt hittem,hogy ki fogja húzni a lábiját a hideg vízből)



Valószínű ilyen hétvégéket idén még be fogunk szervezni,és remélem az idő nem babrál ki velünk megint.

Nincsenek megjegyzések: