Gyermekeink:

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

2009. július 13., hétfő

1-hétből pár napunk:)

Peti szerdán kapta meg az oltását amit 2-hete elhalasztottunk.Peti még nincs 8kg.Apja fajtája szerencsére és nem olyan mint én:)Szabikám is ilyen kis szipka volt.Mászik ezerrel mint a golyó és semmi nincs biztonságban már...Mindenhol feláll!!!!Én ilyet még nem láttam,Peti amilyen kis nyugis baba volt most olyan sajtkukac:)1-percre nem áll meg.Össze szed minden kis szöszt,mindent meg nyal, mindent meg kell kóstolni:)
Van egy plüss sárkánya aminek a farkát ki kell húzni és akkor egy halk kis zenét játszik.Ennek a madzagnak a végén egy kis plüss bogyó van.Nem tudom miért de ezért a bogyóért egyszerűen meg van Peti bolondulva.Állandóan azt szopogatja.Nem rágja,csak tartja kis szájában:)Van,hogy úgy mászik,hogy azt a sárkányt meg húzza maga után a szájában tartva:)Olyan mint egy kiskutya:)



A napokban adtam neki egy kis kenyér héját(drnénik javasolta).Hát nagyon tetszett neki.Elég sokáig el rágcsálta.Kicsit meg forgatta,meg simogatta vele a szőnyeget:)Ha odébb akart menni a szobában,csak be vette a kenyeret a szájában és már mászott is:)Most ez van.Mindent a kis szájában cipel.

Meg is lett sajnos az eredménye.Kedden kicsi fehér hólyagokat láttam Peti szájában.Szerdán úgyis mentünk oltásra,hát meg mutattam a drnőnek.Komolyan mondom azért jobban sirt,hogy meg nézte a száját,mint ahogy az oltást kapta.Persze itt le kellett fogni,mert a világért nem nyitotta ki a száját.Szegénykémnek én fogtam a kezét,a védőnő a fejét és a drnő meg próbált bele nézni az össze szorított szájacskába.Sajnos szájpenésze van,amire persze ezt a lila ecsetelőt kapta.Picurkám úgy néz ki mint aki tintát ivott,vagy mintha egy sötét rúzzsal be kentük volna.


Apa új labdával lepte meg az Ő kis Mazsikáját:)Nagy volt az öröm:):)

Hétvégén apával fürdött Peti a nagy kádban.Nagyon élvezi ha sokáig pancsolhat.Kis vízi csibe.Persze csináltunk neki hatalmas "habturbánt":)

Mivel már sehol nincs akadály Peti számára,ezért az asztalról is könnyedén meg kaparint dolgokat.A napokban egy pillanat alatt lerántotta a megbontott csomag kukacot,meg rázta és már kint is volt az egész a zacsiból.Utána elégedetten ült a kukorica kukac kupac közepén:),és eszegette:):):)



Egy ébredős összebújós kép:)

Nincsenek megjegyzések: