Gyermekeink:

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

2010. május 23., vasárnap

Bűvös szekrény.

Szombaton kipakoltam a gyerekszobában a kettes szekrényt(be van polcozva).Csináltam Peti ruháinak helyet mert már nem nagyon férnek el a másikakban.
A legfelső polcon összehajtva ott van az a takaró amivel betakartuk Szabit,hogy ne fázzon meg amikor levitték a mentősök a mentőautóba...ez volt rajta utoljára...
(már bőgök is...)
Kicsit megsimogattam..
Aztán ahogy kivettem az alsó polcról a ruhákat,mindjárt a második ami a kezembe akadt Szabi kis kabátja volt...
Imádta mert egy kisautó volt a hátán.
Magamhoz szorítottam,belefúrtam az arcom,hátha érzem még egy kicsit az illatát,de sajnos már nem...
Használtam azóta ugyan olyan öblítőt,de valahogy még sincs olyan illatuk a ruháknak mint akkor...hiányzik az az illat...
Szabi kinőtt ruhái(méret szerint ami épp kell Petinek),amiket sorra hozok le a padlásról,valahogy nem zavarnak.De most ez a kiskabát valahogy nagyon "megérintett"!
Mindig mikor kibontunk egy újabb zsákot,az a kép villan be,amikor Szabikám segített csomagolni és a következő párbeszéd zajlott le közöttünk:
"-Anya miért tesszük zsákba a ruháimat?
-Mert már kicsik!
-És mit csinálunk vele?
-Most felvisszük a padlásra,és később majd jó lesz a kistestvérednek!
Itt volt egy kis gondolkodás...
-És majd fel fogja húzni???
-Igen!
Megint gondolkodás,majd ezt mondta:
-Nem baj az Anya!Majd felhúzhatja!"
Tisztán,szóról-szóra emlékszem!!!De legfőképp a hangsúlyra ahogy mondta a gyönyörű hangjával...

Legalul egy jó nagy hely volt hagyva,mert Szabi imádott ott játszani!
Igen!Bent a szekrényben!Be volt rakva egy nagy takaró, Ő meg beült és ott játszott.Persze szigorúan nyitott ajtónál:)
Nem tudom mi olyan érdekes ebben a szekrényben,de amíg pakoltam Petit el sem lehetett volna onnan robbantani.Szabályosan elém állt és csak nézte mi is van benne:)Pedig sok érdekes dolog nincs.Rongyok,anyagok,takarók ilyesmik.
Lehet van valami titka a szekrénynek!Vagy kereste benne a "Mumust"!:)
Vagy az is lehet,hogy egy varázs szekrény!
:)

Nincsenek megjegyzések: