Gyermekeink:

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

2010. május 14., péntek

Buborékok:)

Szerintem minden gyerkőc nagy kedvence a színes,csillogó buborékok!
Peti is nagyon szereti!
Imádja kergetni őket,ugrál utánuk,próbálja elkapni a bubikat.Aztán persze amikor ez sikerül,értetlenül keresi,hogy hova is tűnt a nehezen megszerzett zsákmány!
:)


Nagyon ügyesen tudja fújni Ő is!
Persze van amikor akkora lendülettel fúj bele,hogy 1 bubi sem keletkezik,hanem Anya arcán landol a az egész lötyi...
:)


4 megjegyzés:

Annus írta...

Kis cukika:-)
Itthon is nagy kedvenc..Petya úgy fújja néha, hogy nekem is az arcomra jön és akkor egész nap azt a szappanos ízt érzem..

wan*der*lust*er írta...

Nagyon édes, emlékszem én is imádtam a szappanbuborékokat gyerekkoromban :)

MKEszter írta...

Mi is előkapartuk már a buborékfújót, de Bulcsú egyenlőre csak gyártja - nyálból. :D
Tündér a babó, kis csalafinta vigyorex!

Zsófi írta...

Annus,és az milyen jó mikor a szemembe is megy...
:)
Marcsi,szerintem nincs olyan gyerek akit ne bűvölne el.Sőt még most is imádom én is!:)

Eszti/Zsolti,sokéig Peti is csak úgy gyártotta:D
Nem kicsit csalafinta!
Légyszi írj egy kezdőbetűt a hozzászólásod végére,mert sose tudom melyikőtöknek válaszolok!:):):)Köszi:)