Gyermekeink:

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

2010. április 22., csütörtök

Múltheti képek:)


Már egy hete feltöltöttem ezeket a képeket,de valahogy elmaradt a közzé tétele...
2-hete vettem Petinek ezt a gyönyörű zöld almás gumi csizmát,és kapott a nyárra egy édes kis fürdő nadrágot is!
Hát persze,hogy a bolond Anyának együtt kellett a gyerekre rápróbálni:)
Nagyon édes a kis vékony lábaival,meg a falatnyi kis popsijával:)
(a fürdőnadrág 72-es,Peti átlagban 92-es ruhákat hord.Na akkor mekkora popsija van?)



A loccs-poccs idő adott volt,ezért fel is avatta a csizmijét:)
Az esőkabát kicsit még nagy,de hirtelen ezt találtam.Nem emlékszem,hogy ettől kisebb lett volna Szabinak,venni meg még nem vettem másikat!
Olyan benne Peti mint a kis E.T.
:)



A kis keze már tök piros volt a hideg víztől,de nagyon élvezte az egész pancsolást:)
(Szegénykém,csak azt nem érti,hogy most rá egy hétre miért nem engedi az Anya bele a vízbe ha cipőben van...)


Peti megitatja a széket teával...


Apa féltett motoros bádog bögréje elég nagy kedvenc:)



Ezt a képét (is) imádom!:)

Néha annyira ki tud terülni mint egy kis béka:)


Lolikával voltak az udvar végében nyuszit etetni.
Peti szedi szorgalmasan a füvet és közben mondja,hogy:Hamm-hamm!



Mindennap meg kell vizsgálni a félkész sziklakertet,és a kerti tavat amit apával már 3x méreteztettem kisebbre!
Apa először 2x nagyobbra és mélyebbre csinálta,de mondtam,hogy akkorát azért mégsem kéne.Én így sem leszek nyugodt.Igaz,hogy a gyerkőc nem mostanában fog még egyedül lenni az udvarban,de akkor is...
Szerintem ráért volna ez a tó elkészülni pl 3-év múlva!
(így is messze van még a késztől)


És egy kis kavics gyűjtés:)


Petit sokszor úgy kell beimádni az udvarról,nagyon szeret kint lenni!
Remélem most már marad a szép idő,hogy minél többet tudjunk a szabadban lenni!

Nincsenek megjegyzések: