Gyermekeink:

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

2010. április 13., kedd

Fogkő?????


Már a múltkor láttam egyszer,hogy van valami Petikém fogacskáján belül.
Akkor lepedéknek gondoltam,megmostam Neki és nem is figyeltem utána.
Naponta minimum 2x mosom Neki rendesen!
Ma viszont reggel pont fogmosás után voltunk amikor észrevettem,hogy megint(vagy még mindig)van valami rajta.Megmostam mégegyszer,de nem jött le.
Próbáltam megnézni,hogy a körmömmel le tudom-e szedni,de olyan becsületesen ráharapott az ujjamra,hogy szabályosan kifolyt a könnyem...
Szabályosan majdnem leharapta az ujjamat a kis Pitbullom!
Na jó ha így nem megy,gondoltam finoman meg piszkálom egy kiskanál végével.
Olyan Petinek a fogacskája mintha fogköves lenne!!!!
Létezik ilyen vajon?????
Lehetséges,hogy a másfél éves gyerekemnek akinek pár hónapja bújt ki a foga máris fogköves????
Vagy ha nem fogkő akkor mi ez???
Nem is tudom,hogy egyáltalán megtudná-e nézni a fogorvos,mert nem nagyon hajlandó kinyitni a száját.
Remélem nem fognak elromlani a gyönyörű kis gyöngyszem fogai!!!
Nagy nehezen sikerült egy képet készítenem róla:

Felhívtam az egyik barátnőmet akinek tudom,hogy a sógornője gyerekfogorvos.Megkértem,hogy kérdezze meg,hogy szerinte mi lehet ez a Mazsi fogain.
Most várom a választ!

Nincsenek megjegyzések: