Gyermekeink:

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

2010. április 14., szerda

Drága okos Babám!

Este fürdés után nem adtam Petire zoknit.
Én kimentem a konyhába,hogy elkészítsem a vacsiját Peti meg csattog utánam mezítláb.
Rászóltam,hogy gyorsan menjen vissza a szobába,mert nincs rajta zokni!
Mazsi mint a villám úgy be spurizott:)Még nevettem is rajta,hogy milyen gyorsan szaladt!
Kis idő múlva hallom,hogy a fiókot húzkodja aztán nagyon csendben van.
Gyanús volt!
Biztos voltam benne,hogy valamiben sántikál.
De nem így volt!
Halkan bementem a szobába és látom,hogy ül az ágyon és ezerrel próbál zoknit húzni a lábijára!
Olyan aranyos volt.Próbálgatta mind a2 lábára felvenni.





Aztán mivel nem sikerült Neki sehogy sem,ezért hozott egy másik zoknit és azt próbálta felhúzni:)


Persze szegénykémnek ez sem sikerült.
Szerintem simán elment volna még egy harmadik zokniért is,ha nem viszem el akkor vacsizni:)

Nincsenek megjegyzések: