Gyermekeink:

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

2009. október 16., péntek

Zavarodás.

Kicsi Bébim teljesen meg van zavarodva az idővel.Tegnap szerencsére jó nagyokat aludt napközben többször is.Estére volt még egy kis hőemelkedése,és egy kis hasmenése.
Este elaludt fél 10-kor és fél 11-kor már ébren is volt.Nem tudtam vissza altatni...Az altatási kísérleteimet kb 2-óra múlva feladtam,és leültünk játszani.Fél 2-kor láttam,hogy Peti kezd ásítozni.Gondoltam ez az,végre lefekszünk aludni:)Beraktam Petit a hintába,meg kapta a peluskáját,de még mindig ellenkezett.Kb negyed óra hintázás után úgy láttam,hogy elég mélyen alszik ahhoz,hogy le tegyem az ágyába.Ahogy leért a feneke,abban a pillanatban a szemei kipattantam és jött az üvöltés.Gondoltam ilyen nincs...Át tettem mellém,de még ott is nagyon kínlódott.Nem is tudom mikor aludt el.
Reggel viszont 6-kor már ébren volt!Én iszonyatosan fáradt voltam,de sajnos sehogy nem tudtam rávenni még egy kis lustálkodásra.Na mindegy.
Megmértem a lázát,hála az égnek rendben van.Csináltam egy kis sinlac pépet amibe reszeltem Petinek étcsokit.Nagyon finom íze lett és talán a hasát is megfogja.Jóízűen meg is ette.Gondolom elege volt már a sós vízbe főtt krumpliból.
Ma kellett vissza mennünk az orvoshoz,reggel 9-ig rendel.Úgy időzítettem,hogy a rendelés leg végére érjünk oda,hogy ne kelljen már várnunk a beteg gyerekek közt.
Most értünk haza...(10óra 20perc...)
Ja és be se jutottunk...
Iszonyat sokan voltak még mindig.Be se mentünk a váróba.A rendelő mindkét oldaláról van váróterem.Egyik egy nagyobb a másik ami elvileg a fertőző váró max 2-3 személyes.Amikor nagyon sokan vannak és nincs tényleges fertőző(bárányhimlő,rubeóla ilyesmi)akkor általában ilyenkor a már gyógyult vissza jövők szoktak a fertőzőn bemenni.(na ezt jól megfogalmaztam)Itt most 4-en vártunk.Peti nem igazán maradt el sehogy,nagyon álmos volt már.Elmentünk gyorsan a postára,befizettem a csekkeket(csak 86ezer ft-ot,nem sok... )aztán amire vissza értünk még mindig ugyan ott tartott a sor.
Sőt,a többi gyógyult gyermek anyukája is mérgelődött,hogy bementek még plusz ketten az egészségesek közé a beteg gyerkőcökkel.
Be telefonáltam a dr nőnek,hogy mi nem maradunk,mert nem akarunk még betegebbek lenni,meg már nem bírok a gyerekkel olyan álmos.Elmondtam mi van a Petivel,mondta,hogy rendben menjünk haza de hétfőn menjünk el hozzá rá néz a gyerekre.
Nem vagyok ideges ilyenkor kicsit sem...
Remélem most már minden rendben lesz Mazsival,és nem jön még valami plusz nyavalya.
Vasárnap jönnek Anyósomék,akkor tartjuk Petikém szülinapját.Nagyon remélem,hogy vasárnapra Apa is haza ér.Eddig még nagyon bizonytalan a dolog,és sajnos ő sem tudja mikor jöhet.Ha tudná 100%ra,hogy nem jöhet akkor jövő héten tartanánk,de azt mondta reméli el tudja intézni,hogy itthon legyen.
Hát nagyon nem lenne jó,ha nem lenne itthon a kisfia első szülinapján...

2 megjegyzés:

Andi&Tomi írta...

Mindjárt szülinap?!Majd meglátod
Petikének addigra kutya baja sem lesz :))Sok gyógy puszi Nektek!!

Annus írta...

Mindjárt SZÜLINAP!!!
Addigra kutyabaja sem lesz:-)