Gyermekeink:

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

2009. október 29., csütörtök

Reumatológia.

Tegnapra volt időpontom a reumatológushoz.Egy nagyon kedves,aranyos idősebb doktornő volt.Kérdezgetett,megvizsgált,de az ég világon semmit nem talált.Nem tudom,hogy ez végül is most jó-e vagy nem...
Azt mondta,hogy így semmilyen szervi eltérést nem észlel.Minden estre menjek el egy röntgenre és akkor talán okosabbak leszünk.Abszolút nem bánom,hogy végre lesz egy röntgen a derekamról.Ez a derék fájás már évek óta,hol elő jön hol meg eltűnik.
Mondjuk van egy sejtésem mi az ami hozzá segíthet az elő jövetelben.
Amikor leg először becsípődött akkor Szabikám 11 hónapos volt.
Peti most 1-éves.Mind a kettőjüket nagyon sokat cipeltem(cipelem).Mivel jobb kezes vagyok ezért 99%-ban a bal oldalamon,pontosabban a bal csípőmön csücsül Peti.Ebből kifolyólag a testem felvesz egy görbületet és a csigolyám a jobb oldalt van terhelve(mert arra dőlök).
Azt mondta a doktornő,hogy lehet,hogy ez a test tartás a ludas.
Holnap kérek időpontot a röntgenre.
Remélem meg találjuk a nyavalyámat:)

3 megjegyzés:

Annus írta...

Zsófi, a gyerekcipelés mellett sajnos el kell még viselnünk magunkon némi túlsúlyt..sajnos..az is rátesz ám..nálam egészen biztosan:(

Zsófi írta...

:):):)Némi túlsúly???
Bárcsak "némi túlsúly" lenne rajtam...
Sajnos tisztában vagyok vele.Erről is beszéltünk az orvossal,de mivel én mindig is ilyen voltam azt mondta,hogy ez nem minden estben kiváltó ok.Nagyon jó lenne valahogy kicsit fogyni,de nem egyszerű:(
A röntgen után remélem okosabbak leszünk aztán valamit kitalálunk.
:)

Annus írta...

Azért nem voltál mindig ilyen:-)) Az esküvői képeken olyan kis vékonykának tünsz:-))) ( én spéci 20 kg-mal voltam kevesebb az esküvőmön..és a Vanda szülcsije utáni időszakhoz képest 40 kg van rajtam )..