Gyermekeink:

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

2009. október 9., péntek

Ez+az:)

Hétvégén nem kaptam a boltban már kenyeret délelőtt 10-órakor.
Mindegy vettem egy élesztőt és sütöttünk egy friss tuti finom kenyérkét:)Nem is tudom miért nem sütöm mindig itthon???Ebben legalább tudom,hogy mi van!!!!Nincs benne ezer féle ízfokozó meg ilyen-olyan adalék,nem fogdossák össze előttem minimum 5-en stb...
Na szóval beindítottam a kenyérsütőt.Petikém már akkor ott kóválygott mellettem amikor még csak méricskéltem,de amikor elkezdett a gép keverni,hát nem lehetett onnan elvinni:):):)
Apának ott kellett tartani mindaddig amíg le nem csuktam a tetejét a kelesztéshez:)


Jó közelről megnézte,közben meg folyamatosan "kérdezett",hogy eóóóóóóó meg aaaaaaa, öööööööö és volt még benne jaja és tetete is:)Közben nézett rám és nekem válaszolnom kellett,mintha kérdezz-feleleket játszottunk volna:)Hiába,érdekli a Mazsit a technika:)

Este Apával fürödtek:)

Petikém "rá állt "Apa mell szőrére:)
Azt piszkálta folyamatosan:)Kicsit meghúzta,kicsit megsimogatta,meg igazgatta:)

-Apa ez ide van neked nőve?Várj meg nézem!Igen úgy látom ez ide van nőve!

-Várj csak Apa,itt még meg igazítom,hogy csinos legyél!:)

Ezt nagyon imádom,amikor a kis Gyöngyöm a karomban alszik el:)Ennél csak kevés az ami csodálatosabb:)
Picikém amikor elalszik,és mélyen alszik olyankor ki köpi a cumikáját,félig kint van a nyelve és hangos cuppogással cumizik tovább(cumi nélkül)
Annyira imádom:ueIlyenkor úgy össze-vissza tudnám puszilgatni:ue

Nincsenek megjegyzések: