Gyermekeink:

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

2010. június 28., hétfő

Vérvétel...

Holnap reggel 7-re kell mennem vérvételre a gyógyszerallergia vizsgálat miatt.
Lehet,hogy teljesen feleslegesen fogok bemenni Pécsre,ugyanis a papíromat abszolút nem találom:(
Annyira ideges vagyok ez miatt,hogy majd' fel robbanok...
Napok óta forgatom a lakásban azokat a papírokat ahol esetleg lehet.Illetve azokat is ahol tutira nincs...
Másfél hete a kezemben volt,akkor néztem meg a pontos dátumot.Utána eltettem,hogy meglegyen!!!!
Hát meg van...valahol...
Na most elvileg benne van a számítógépben minden.Csakhogy az a bőrgyógyászaton van.A labor állítólag ugyan abban az épületben van,de ki tudja,hogy meg "tudják-e"(akarják-e) oldani azt,hogy megnézzék a gépben amit a doktornő írt,és kinyomtatott Nekem...
Csak egy kis emberségen múlik,hogy elfogadnak-e így is!
Azt tudom,hogy 4-vagy 5-gyógyszerre kérte a vizsgálatot.Ebből 3-ra tisztán emlékszem.Mydeton,Voltaren és a Cataflam.A 4. azt hiszem az Apranax és az 5. talán az Aszpirin.
Jaj nagyon szeretnék már túl lenni rajta.Remélem nem kell újabb időpont,mert akkor az azt jelenti,hogy megint várhatok 2-hónapot,és csak bizakodhatok,hogy az az idő alatt nem lesz szükségem semmilyen gyógyszerre....
Ki tudja melyiktől lettem rosszul???

3 megjegyzés:

Ledorka írta...

Az "elteszem, hogy meglegyen"-t nagyon is ismerem.... :S Drukkolok, remélem, már túl vagy rajta.

Annus írta...

Zsófi, telefon!! Hívd fel őket és kérdezd meg, vagy beszélj előtte a bőrgyógyásszal, hogy állítson ki újabb beutalót!!

Zsófi írta...

Dóri Jó,hogy nem csak Én vagyok ilyen:):):)

Annus,nem tudtam őket felhívni,mert ez szakrendelés és hétvégén nincs ott senki.
A bőrgyógyászaton ugyanúgy 7-kor kezdik a rendelést,addigra meg már ott voltam!

DE SZERENCSÉRE MEGLETT A PAPÍROM!!!!!:)