Gyermekeink:

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

2010. június 9., szerda

Újabb szavak:)

ninó-ninó-rendőr autó hang(imádom ahogy a kis száját formálja,néha olyan gyorsan akarja mondani,hogy összekeveri a betűket)
csű-csücs
Titó-Tomi
Nano-Loli,Laura
Táóó-csáó-így köszön:)
ennyi
néni
epe-eper
inni
tecsi,vagy ecsi-tejcsi
kakaó
tattó-traktor
ató-autó
si-hu-si-hu-vonat hang:)
Taptap-Tappancs(kutya)

Viszont vannak szavai amit még mindig nem tudok mire mondja.
Ilyen pl az:-áccsű
Eleinte azt hittem,hogy az autóra mondja,de nem azt szépen mondja.
Pár napja nagyon ügyesen próbálja utánozni a szavakat amiket mondok neki:)Van ami sikerül,de van ami meg sem közelíti az említett szót!:D
Olyan édes ilyenkor:)

2 megjegyzés:

NőiCsizma írta...

Aranyos! Majdnem egyformán halad Mirikével, a középső lányommal! Ma elkezdtem jegyzetelni napközben, mert estére lefelejtem, amiket mondott. Kár, hogy Petit nem hallom! Ha egyszer sikerül felvenned videóra, ahogy beszél, felraknád?

Zsófi írta...

Edit!
Én is úgy szoktam,hogy ugye a telefon mindig kéznél van,és oda szoktam elmenteni amiket napközben magyaráz:)
Már próbáltam felvenni,de olyankor a világért nem beszél...
:)