Gyermekeink:

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

2009. szeptember 24., csütörtök

Remélem ettől már nem lehet rosszabb...

Kicsi Mazsikámmal már vagy egy hete nem alszunk rendesen.Az éjszakák kb úgy néznek ki,hogy Peti elalszik olyan 10-fél 11-körül.Én amire ágyba jutok van éjfél fél 1.
1-óra fél 2-kor Petikém elkezd sírni,de olyan hirtelen,hogy szabályosan ijesztő az egész.Meg itatom,adok neki cumikát kicsit megsimogatom és általában ettől vissza is alszik szépen.Igen ám,de ez az alvás maximum 20-30percig tart.Mostanában már az sem segít,hogy magam mellé teszem.Ilyenkor oda bújik hozzám és elalszik,de szintén csak kevés időre...Ez megy egész éjjel.Igazából nem ébred fel Peti teljesen,mert a kis szeme csukva van és ahogy a karomba veszem akkor kicsit meg nyugszik.Csak látom,hogy sír szegényem.Van,hogy visít és dörzsöli az ínyét és nyúlkál be a szájába,vagy a cumikáját próbálja az ínyéhez nyomni.Nem tudom miért viseli meg ennyire ez a fogzás...Jó lenne ha már nem szenvedne tőle,és kibújnának a fogacskák.
Ma reggel is ült a szőnyegen(ritka pillanat mert egész nap rajtam van)szépen játszott valamivel,cumi a szájában és közben folyamatosan nyöszörgött meg,hogy is mondjam olyan volt mint ha csak úgy bele törődne a fájdalomba és sírt halkan magában...A szívem szakad meg ilyenkor.Oda ültem mellé,magamhoz húztam és csak sírtam vele együtt...Olyan rossz,hogy nem tudok neki segíteni,nem tudom enyhíteni a fájdalmát...Az összes kínt és fájdalmat magamra venném csak,hogy Ő ne szenvedjen.
Adtam neki cataflam cseppeket,most alszik a kis Drágám.

2 megjegyzés:

Andi&Tomi írta...

Nálunk is voltak hasonló éjszakák, sőt még a mai napig is előfordul, nálunk a fogak miatt de olyan rossz, hogy tehetetlen az ember ilyenkor mert semmi sem használ...Volt,amikor nurofen szuszpenziót adtam neki, de nem sokat segített, vagy homeópátiás bogyókat,,

Zsófi írta...

Nurofent én is adtam neki,de nem sokat használt nálunk sem.Most a cataflam cseppeket kapja(dokink mondta).Homeósból te mit használtál?