Gyermekeink:

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

2009. szeptember 5., szombat

Kicsi huncutságok minden nap:)

Ez már egy múlt heti képsorozat.
Kicsi Kópém mániája,hogy Neki bizony útban vannak az újságok az asztal alatt.
Van olyan,hogy az utolsó darabig lepakolja....
Ezeket a gondolatokat olvastam ki Petikém mozdulataiból,tekintetéből:

-Ott még van valami,még azt le kell szedni,nem maradhat fenn!!!!!

-Na valahogy így gondoltam!

-Hűha!!!!Azt hiszem Anya észre vett!

-Igen,észre vett...Már megint lebuktam.

-Jobb lesz,ha mondok valamit.Én nem csináltam semmit!!!!Nem Én voltam!!!!!

1 megjegyzés:

Andi&Tomi írta...

Hú ez nálunk is nagy sláger volt egy időben :)