Gyermekeink:

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

2009. szeptember 13., vasárnap

Érdekes dolgok.

Tegnapelőtt,pénteken elmentünk a postára csekkeket befizetni.Amikor kijöttünk találkoztunk egy régi ismerőssel és beszélgettünk kicsit.Ők eléggé kint laknak a faluból.Jött egy kb velem egyidős srác egy kis szőke nagyon kócos kisfiúval:)Kicsit még koszos is volt a kis drága.Az apukájának a bokája fölé ért a nadrágja.Látszott rajtuk,hogy nem dúskálnak nagy vagyonokban.Aztán mondja neki az ismerősöm,hogy hallotta,hogy megvan a baba és gratulál stb...Bekapcsolódtam én is a beszélgetésbe és megtudtam,hogy otthon szült a kis felesége és az apuka vezette le teljesen a szülést.Volt egy bábájuk,vagy dúlájuk ugyan de ő a háttérből figyelt rájuk.
A pici lányka neve Zsálya lett.Kérdeztem,hogy a kisfiúnak mi a neve?Őt pedig Álom-nak hívják.
Ismerősöm kérdezte,hogy mikor van nekik a névnapjuk?De megtudtuk,hogy ők nem tartanak"ilyeneket".
Mikor elment a fiatalember és a kisfiú mi még beszélgettünk kicsit.Kiderült,hogy ők még sokkal kijjebb laknak mint az ismerősék.Egész bent az erdő szélén egy olyan pincében ahol se víz se villany nincs.Bogyókat,gombákat esznek amiket az erdőben gyűjtögetnek.A csaj a patakban mos,a földön alszanak egy leterített valamin.Rettentően szegényen élnek.Bár állítólag az első gyermekkel Pestre jártak Geréb Ágneshez szülésfelkészítésre.Nem tudom neki mennyi lehetett anno a tarifája,de innen tőlünk Pest nincs egy köpésre és igen csak húzós az út odáig anyagilag.És gondolom,hogy nem csak 1x mentek oda.Na mindegy.
Én nem vagyok híve az otthonszülésnek.Lehet,hogy már csak saját magunkból indulok ki,hogy nálam mind a 2x császározni kellet.És ha akkor 5 és fél éve nem császároznak akkor nekünk lehetséges,hogy nincs Szabikánkkal még az a 3 és fél év sem.Petikével ugyanúgy sürgősségi császár volt.De én akkor sem vállalnám az otthonszülést,ha tudnám,hogy 100% ig minden rendben lenne.Én akkor sem kockáztatnék.Persze tudom,hogy erről nagyon megoszlanak a vélemények,és most újra egyre nagyobb divat az otthonszülés.
Azt a pár napot ki lehet bírni a korházban.Ez az én személyes véleményem!!!!!!!
Mondta az ismerősöm,hogy régen ilyen raszta hajuk volt.Ekkor beugrott,hogy én láttam már úgy őket.A csaj mindig hosszú szoknyákban,batyukkal mászkált.Elég elvont stílusúak(már bocsánat tőlük így ismeretlenül is).Sokszor nyakig sárosan jöttek be a faluba.Egyébként én úgy tudom,hogy tanult diplomás emberek,és munkájuk is van.Tehát nem azért élnek úgy ahogy.
Ők azt az életformát választották,hogy szinte mindentől elzárkózva tök puritán körülmények közt éljenek.
Hát nem tudom.Természetesen mindenkinek szíve joga azt tenni amit akar,és én nem ítélem el ezért őket,csak egyszerűen nem tudom megérteni!!!!Ha már ilyen fejlett világban élünk,akkor ne haladjunk már visszafelé.Vagy csak mi vagyunk túl modernizálva,túl gépesítve,túl kényelmesedve?Tudom,hogy régen is csak úgy éltek az emberek,de az régen volt.Régen még nem voltak technikai csodák,masinák amik miatt nap mint nap áldom a feltalálóját.Az biztos,hogy ők sokat megspórolnak,víz,villany és gáz számlán és a net-ért sem fizetnek valami sokat:)De én el nem tudnám képzelni az életem pl hűtőszekrény nélkül,vagy egy telefon nélkül.Hiszen ha bármi van csak felkapom és orvost vagy mentőt hívok.És azt hiszem még sorolhatnám a modern technika dolgait.
Mondjuk valószínű,hogy az a kisfiú jobban meg fogja becsülni a dolgait később mint az én Mazsikám,de ez sem biztos.
Arra azért kíváncsi lennék,hogy vajon a védőoltásokat ők beadatják e a piciknek?
Na de mindegy semmi közöm hozzá,csak valahogy annyira megmaradt ez az egész bennem.

Nincsenek megjegyzések: