Gyermekeink:

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

2009. május 9., szombat

Van 1-fogunk:))))))

Végre kibújt Peti első fogacskája(2009.05.08.)!!!!!!Napok óta kínlódott már a lázzal is.Én meg totál ideg voltam.3-napja minden este felment a láza.Tegnap előtt 38,4-volt neki és sehogy nem tudtuk neki lejjebb vinni.Kapott lázcsillapító kúpot,hűtő-füdrőztem utána meg a kis csuklójára és a bokájára vizes borogatást tettem.Be volt állítva a telefonom,hogy óránként ébresszen,hogy tudjam ellenőrizni Peti testhőmérsékletét.Éjfél körül már nem volt láza,de akkor sem tudtam nyugodtan elaludni és inkább "őrködtem".Tegnap is csak estére ment neki feljebb,de ez már nem volt olyan vészes.
Ma délelőtt még tuti nem volt áttörve az ínye.minden nap nézegetem neki(többször is)Egy fém kiskanállal próbálom neki óvatosan kopogtatni a kis ínyét,erősen fülelve,hogy kocog-e.Kis Mazsikám amikor látta,hogy a fém kiskanállal közelítek,már szorította össze a száját...2-napja a doktornénink is alig tudta megnézni a torkát,mert azt sem akarta engedni.
Ma este végre koccant a kiskanál:)))
Örömömben csak mondogattam a Petinek,hogy:
-Van fogad,van fogad,van fogad!!!!!!!!-közben persze ugráltam neki és tökre nevettem.Szegénykém biztos hülyének nézett,hogy mi bajom lehet8)
Ezt a képet tegnap készítettem,itt még nem törte át a fogacskája az ínyt,de már szépen látszik a körvonala:


Nincsenek megjegyzések: