Gyermekeink:

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

2009. május 18., hétfő

Lopás...

Kicsi fiam sírját csütörtökön vagy pénteken teljesen le kopasztotta valaki...Mindent el loptak róla...Még a rozsdás kampót is amin a két kis viharlámpája lógott.Ki vágták a kicsi rózsabokor közepét és a mini krizantént tőben levágták.Épp hogy csak elkezdett hajtani.Nem értem hogy lehet valaki ekkora bunkó????Komolyan mondom annyira ideges vagyok.2napig csak bőgtem az idegtől..Azon gondolkodtam már,hogy megkeresem a nyugtatót amit anno Szabikám halálakor írt fel az orvosom,de aztán úgy döntöttem nem kell.Amikor ki mentem a temetőbe és megláttam a kicsi "kopasz"sírt én csak sírtam...egyszerűen azt hittem elájulok.A kicsi törpék az anygyalkák a macik,a színes pörgengyűk,még a fából készült kb 10ft-os méretű kis katica is hiányzott.Tavaly ültettem levendulát(Szabit mindig levendulás fürdetővel fürdettem,imádom az illatát)ez alatt volt egy kis csacsi,kicsi hernyó meg kismadarak,de ezek nem is látszódtak a levendulától mert az akkorát nőt,de ez a mocskos megtalálta és és azt is elvitte.Nővérem kislánya mindig hozott Szabikának egy-egy csiga házat(Szabi nagyon szerette),vagy egy kis fenyő tobozt,de még azok sem voltak ott.A koszorúról amiben a fényképe van,letépték a kis figurákat(már amelyiket sikerült)A Kersztapám közvetlen Szabi mellett van,a Nagyszüleim sírja pedig pont előtte.Róluk is elvittek mindent.
Van egy nő akire gyanakszik a falu,közvetlen a temetővel szemben lakik és egy kicsit illetve nem kicsit bolond!!!Rengeteg lopás volt most a temetőben.Páran látták és volt akinek sikerült is elkapnia,de ez képes neki támadni az embernek.Meg azt mondja,hogy ő csak rendet rak a sírokon.Én meglátom akkor az biztos,hogy én meg a fejében fogok rendet rakni!!!
Elvileg már tervben van itt az önkormányzatnál,hogy rendesen bekerítik a temetőt és be is kamerázzák.Nagyon remélem,hogy így lesz!!!
Csütörtökön még ilyen volt Szabikám kicsi sírja:Szombaton meg már ilyen...:

Nincsenek megjegyzések: