Gyermekeink:

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

2010. december 6., hétfő

Kis Barátok:)

Szülinapja alkalmából Fannika eljött megköszönteni Petit:)
(igen ez még mindig októberi bejegyzés)
Peti sokszor emlegeti Fannit,úgy ahogy Fanni is Petit,de amikor "össze vannak eresztve" olyankor mindig van egy kis vita:)
Na meg persze bújás és puszi osztogatás is:)

Olyan édes ez a két kis szöszke együtt:)
Emlékszem volt olyan,hogy Anitával együtt mentünk boltba,és volt aki a gyerekekre nézve megkérdezte,hogy ikrek-e:):):)

Két kis huncut béka:)

Pusszancs:)

Kis zsivány Lány:)

Aztán voltunk Franciskáéknál kicsit játszani.
Peti egyből felfedező útra indult Milos szobájában:)


A Fiúk szőrén ülték meg a lovat:)

Nagyon jót játszottak együtt.

Még a gyönyörű fekete szemű Mila baba is csatlakozott hozzájuk:)

Petinek iszonyatosan tetszett Mila hintája.Simán el lett volna benne akár órákon keresztül is.)

Azt hiszem egy ilyent beszerzünk majd a kis tesónak ha már aktuális lesz:)

1 megjegyzés:

NőiCsizma írta...

Tényleg aranyosak együtt!
Ez az Adamo bébihinta nekem is tetszik már vagy 2 éve, Én is gondolkodtam rajta Karolina születésénél, végül lebeszéltem róla magamat, mert úgy éreztem könnyű rászokni és függővé válni.
De lehet, most nem hagyom ki... :)
Ti hogy álltok a kistesóval?