Gyermekeink:

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

2010. október 24., vasárnap

Szuper szombat Andiékkal,Katáékkal és Editékkel!:)

Végre ez a nap is elérkezett!!!(ez volt 16.-án,csak eddig nem sikerült közzé tennem ezt a bejegyzést...)

Ma végre személyesen is megismerhettük Andit,Patrikot,Katát,Zotyát,Editet és a Lánykáit:)
Andival már megbeszéltünk egy"randit" júniusban,de akkor sajnos Patrik megbetegedett.

Reggel korán indult a kis csapat Pestről(fél 6).Andi férjének itt volt munkája Pécsen,így időben ide kellet érniük.

9-körül érkeztek meg.

A fiúk elég hamar feloldódtak:)
Nem kellet sok idő,hogy a padlón csak nagy odafigyeléssel tudjunk közlekedni,ha nem akartunk valamire rálépni:)
Felváltva hajtották a motort és a kisautót.Ebből néha volt egy kicsi nézeteltérés,de szerintem nem volt vészes.
Petim egy időben (kb 2-3-hónapja)nagyon féltette a játékait,vagyis irigy volt.De azt hiszem nyugodtan kimondhatom,hogy szinte már teljesen el is hagyta ezt a rossz szokását!
Nem mondom,hogy néha nem próbálkozott be egy-egy kedvenc játéknál,de hamar le lehetett beszélni a vitáról!
Az ég világon semmi gond nem volt velük.Olyan szépen el játszottak:)

A fiúk sokat ugráltak,szaladgáltak,lufiztak.Egyszerűen hihetetlen,hogy honnan van ennyi energiájuk...

Nagyon aranyos mind a 2 fiú,és szerintem jól kijönne velük Peti,ha tudnánk többször találkozni.
Engem mind a ketten levettek a lábamról,Patrik a gyönyörű fekete szemével,Zotya meg az édes csókos szájával!


Ilyen képem van Petimről is:)


Ebédre gulyást,sült húst,fasírtot és krumplisalátát készítettem.A salátából 2-fajtát,mert Zotya tej érzékeny.
A Csajok azt mondták,hogy finom lett az ebéd(mertek volna mást mondani...), szerintem a fasírtom kicsit sós volt és a majonézes-tejfölös krumplisaláta sem lett az igazi.(vagy legalábbis nem ilyen szokott lenni)
A gyerkőcök nem vitték túlzásba az evést,sőt szinte alig ettek.
Ebéd után Anyumék lejöttek a Mazsiért,mert megbeszéltük,hogy náluk fog aludni.Úgy gondoltam,hogy így Andi és Kata is le tudja tenni aludni Patrikot és Zotyát külön szobában.Meg Petim,úgy nem tud elaludni,ha hallja,hogy valaki beszélget a másik szobában.
Na szóval végül Patrik és Zolika egyáltalán nem aludtak.




Mikor Petimet visszahozták Anyumék elmentünk kicsit sétálni.A játszótéren nem töltöttünk sok időt,Patrikot nem igazán kötötte le az egy szem csúszda(ráadásul nem is az ő korosztályuknak megfelelő a mászóka hozzá),így tovább indultunk sétálni.Petim kicsit elkeseredett,Szerintem egész nap el lenne a csúszdán...




Mikor hazaértünk kint maradtunk még az udvaron.Petimet totálisan elvarázsolta a homok:)Imád homokozni.Most meg aztán külön nagy élmény volt,mert ahogy bejött a rossz idő nem is igen homokoztunk.
Zotya is szívesen csücsült és ásta a nagy lukat a nedves homokban:)De néha Patrik is csatlakozott egy-egy homoksütire:)
A három kis Kópé:

Zolika:
Patrik:
Peti:


Patrik felfedezte,hogy van egy becsületes lejtő a kocsi felhajtón,és ott motorozott.Zotya is ment volna,de Kata jobbnak látta,ha inkább csak az egyenesebb terepen marad.Mondjuk meg is értem,Én sem engedem Petinek,hogy ott lejöjjön mocival.De Patrik hihetetlen ügyességgel kezeli a sebességet.Tudja,hogy mikor kell elkezdenie fékezni,hogy időben megálljon,és nagyon ügyesen egyensúlyozik is!
Patrik száguld lefelé:)
Zotya,meg sóvárgó szemmel figyeli:)




5-körük megérkezett Edit is a 3-elbűvölő Lánykájával,Tamarával,Mirjammal és a kicsi Karolinával:)
(ja és csöpp "Szilvás Gombóccal" a pocakjában)
:)

Kicsi Patrik fél 6-körül megadta magát és aludt egy órácskát.


Addig a többiek folytatták a bulit:)
Szegénykém nagyon rosszul ébredt.Hiába,azért ez a hosszú út,az egész napi ugri-bugri,nagyon kifárasztotta Őket.

Volt zene,tánc,szaladgálás:)
Édesek voltak mindannyian:)


Kicsi Karolina lefixálta magát az asztalnál:)
(ez volt a legfőbb élelem forrás)
:)
Peti mostanában úgy játszik,hogy bebújik az etetőszéke alá,és kitalálja,hogy az épp si-hu-hu(vonat),vagy autó!
Most is bujkált így!
Csak épp akkor pánikolt,amikor Karolina megindult felé.és Ő is be akart oda bújni:)
Pepe először kiabált,és megpróbálta kitolni a kislány:)Aztán mondtuk Neki,hogy csak megnézi,hogy milyen szép vonatja van,és utána ki is jön:)
Nos,valóban így volt.Karolina kényelmesen bemászott és azzal a lendülettel a másik felén ki is jött:)
Szabályosan látszott a Fiamon a megkönnyebbülés,hogy senki nem akarja elfoglalni a helyét...
:D
(hiába...vonat mánia van...)



Úgy láttam Mirikének nagyon tetszett ez a daloló kutyus:)
Szinte végig a kezében volt,amíg itt voltak:)Meg persze a lufi is:)
Peti is nagyon szeret minden zenélő játékot.



Jó kis csapat jött össze:)

Miután elmentek,Én még gyorsan összedobtam a szoba javát,meg elpakoltam a kajákat,Petimen meg ekkor jött ki a fáradtság.Jó Ő aludt délután,de reggel korán ébredt Ő is,és egész nap szaladgáltak,ugráltak,szerintem ez a jó friss levegő is "kihúzta".
Szóval kis Drágámnak sikerült úgy elesnie,hogy annyira beütötte az orrocskáját,hogy vérzett Neki:(
Így punnyadt a ruhás kosárban:


Ma kihagytuk a fürdést is,vacsizott és vittem is lefeküdni.Mondjuk nem nagyon akart aludni,pedig iszonyatosan álmos volt.Miután elaludt,rá fél órára,aztán megint rá fél órára fel is ébredt,és annyira sírt,hogy már öklendezett.Egyszerűen nem tudtam megnyugtatni.Muszáj volt kivinnem a fürdőbe és egy kicsit megmosni z arcát hideg vízzel,hogy ébredjen fel,mert pont olyan állapotban volt,hogy nem aludt de nem is volt ébren.Akármit mondtam Neki,egyszerűen fel sem fogta.Miután kicsit megmostam az arcát és megtöröltem,teljesen megnyugodott.Szerintem ekkor értette meg végre,hogy mit is mondok .Lehajtotta a fejecskéjét a vállamra,kicsit szipogott és már aludt is tovább.:)

Nagyon jó volt ez a csajos-fiús nap.A mienk volt az egész szombat,folyamatosan járt a szánk,de mégis azt mondom,hogy rengeteg minden van amiről abszolút nem is esett szó,pedig előtte telefonon megbeszéltük,hogy na majd személesen megvitatjuk a dolgokat...
Olyan sok minden volt amit elkezdtünk beszélni,és végül félbe maradt...
Nagyon sajnálom,hogy ennyire messze lakunk egymástól,mert habár eddig is tudtam,hogy mind a ketten nagyon aranyosak és nagyon egy hullámhosszon mozgunk,igazán most bizonyosodtam meg róla,hogy valóban így van.
Editékkel szintén nagyon jó volt találkozni,és örülök,hogy végül Ők is el tudtak jönni.Edittel is nagyon megértjük egymást!Furcsa,hogy így interneten keresztül találkozik az ember olyanokkal akikkel ennyire egy hullámhosszon vagyunk.
Szerencsére nincs messze ahol Editék laknak,így megbeszéltük,hogy valamelyik héten mi megyünk Hozzájuk:)

Csajok!
Nagyon örültem,hogy el jöttetek hozzánk!!!!!!
Remélem még sokszor össze tudunk hozni ilyen jó kis napokat!
Bár ahhoz,hogy mindenről beszéljünk,legközelebb nem lesz elég 1-nap!!!!!!!!!!
:)

5 megjegyzés:

NőiCsizma írta...

Akkor majd sokszor 1 napot csinálunk... ;)
Tényleg klassz volt!

Annus írta...

3 kicsi lányka mellé még egy baba:-) nem semmi:-) sok picurka egy helyen:-)))
Imádom, ahogy Petyád a kosárban pilled:-)

Andi&Tomi írta...

Sok jó ember kis helyen is elfért :))Folytatás következik majd.Mi is nagyon jól éreztük magunkat.Zsófi! a menü isteni finom volt,nem volt azzal semmi gond :-)

Névtelen írta...

Már várom a köv találkát! Hosszú nap volt,de megérte!!! Puszi!

mayertimi írta...

Már mindegyik anyukához írtam, de nálad sem hagyhatom ki: szépek, cukik, aranyosak, vidámak voltatok/vagytok :-)))