Gyermekeink:

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

2010. július 21., szerda

Nem túl rózsás a helyzet...

Sajnos nagyon rossz éjszakánk volt...
Peti sokszor felébredt és sokat sírt.Hajnali 4-kor mikor 39-fokot mértem Petinek a hónaljában,adtam megint egy lázcsillapító kúpot,meg tettem borogatást a csuklójára ,és a lábára is de semmit nem használt.Kért inni,de ahogy megitta pár perc múlva ki is hányta...
Próbált Drágám aludni de sehogy nem sikerült Neki.Alig vártam,hogy 7-óra legyen,hogy tudjunk indulni az orvoshoz.Szóltam Anyumnak,hogy el tud-e jönni velünk,hátha hány Peti a kocsiban is,jó ha van valaki mellette.
Amíg Én felöltöztem,Mazsikám elaludt Anyu vállán.
Arra ébredt csak fel,hogy a Doktornőnél csörög a telefon.Ekkor már majdnem teljesen megvizsgálta Petit álmában.Kérdezte,hogy nem voltunk-e beteg közelében,vagy nem voltunk-e sokat a napon stb...de semmi.
Belenézett még a torkába és egyből mondta,hogy rettenetesen csúnya!!!
Bediktálni úgy diktálta az adatokat,hogy a torka "harapós"!Sőt azt is mondta,hogy lehet,hogy még egy kis tüszösség is van.
Muszáj antibiotikumot adni!Így Peti ma megkapja élete második adag antibiotikumát.(csak este,ha már nem hány)
Augmentin duót írt fel.Nurofen szirup és lázcsillapító kúp 4-óránként felváltva.Borogatás esetleg hűtő fürdő.Deadelonetta kúp a hányásra napi 3x.Délig csak folyadékot adjak,és ha lehet minél hidegebbet,akár jegeset kortyonként.Jeges tea vagy jeges coca-cola,jégnyalóka.Ha délig nem hány,akkor pár falat ropi,sós kukorica kukac,pirítós.Ha ezeket elfogadja és nem jön ki belőle akkor akár egy kis vegeta leves.De ha ma nem eszik az sem baj,csak igyon!Később só pótlás.
9-kor mentem Pécsre a gyógyszertárba ekkor Peti már újra aludt.Előtte kapott lázkúpot mert még mindig 38.6 volt a láza.Amikor haza értem még mindig!3-órát aludt egyhuzamban!Egyrészt várható volt mert egész éjjel alig aludt szegénykém,másrészt meg mind a 2-kúpnak van ilyen mellékhatása.Nem is baj,hogy sokat alszik.
Mikor felébredt még mindig nagyon lázas volt,38.8.de még nem telt le a 4-óra.Ekkor kapott hányás ellen kúpot és próbáltam egy kis ropit adni Neki(nem nagyon adtam még Petinek,mert nagyon keménynek tartom).Szívesen evett belőle,de csak tényleg pár falatot.
Fél 12-kor kapott 5ml nurofen szirupot,és láss csodát,1-óra múlva lement a láza 38-ra!!!
Úgy látszik Petinek tényleg nem jó a kúp.Nála inkább a szirup válik be lázcsillapításra.
Most alszik a Drágám megint.
Remélem 38-fölé nem fog menni a láza már!!!!!
Januárban amikor először volt beteg,teljesen ugyan így kezdődött és akkor is a torka volt nagyon csúnya.Akkor a láz 1 nap alatt elmúlt.Most és akkor is azt mondták,hogy 2-3-napig még lehet ez a magas láz.
Bízom benne,hogy nem lesz!!!!

14 megjegyzés:

Kata anya írta...

Jajjj a kis Drága!Sajnálom,hogy ilyen beteg de 1-2 nap és minden rendbe jön!
Nálunk is csak a szirup főleg a nurofen vált be Csonginak.Amikor kórházba voltunk akkor is 4 féle kúpotot kiprobáltak mire rájöttek,hogy nem használ.
Gyógypussza a Mazsinak!!!

Orsi írta...

A kis Tündérkédnek jobbulást kívánok! Gyógyulj meg hamar, és puszika a helyes pofidra.

Orsi írta...

Ha nem megy le a láza próbáld ki a hűtőfürdőt és váltogasd hatóanyaga szerint a lázcsillapítókat.

Ági írta...

Az augmentin duotól mér holnap estére sokkal jobban lesz majd meglátod!bika egy gyógyszer.
ha van cataflan csepp,akkor azt adj neki,az a közérzetén is sokat(és gyorsan) javít és a lázat is hipphopp leviszi!
gyógypusz Petinek neked meg kitartást!!!

MrsSame írta...

Gyógyulást kívánunk mi is és nyugodt éjszakát!!! Mazsika gyógyulj meg gyorsan!!!! Puszi

NőiCsizma írta...

Jaj, de sajnálom, hogy mégiscsak komoly a dolog nálatok!!! Szegénykém!
Mi csak homeopátiás gyógyszereket használunk, az nálunk mindig hat a lázra. Bár Én csak 38.5 fölött csillapítok, mert a láz jótékony. Hamarabb gyógyul tőle, mert lázfokonként megduplázza az anyagcsere gyorsaságát. Bár azt nem tudom, mi történt veletek, hogy ennyire rettegsz a láztól...
Jaj, és a torka nem "haragos" volt a "harapós" helyett?
Remélem, ez az éjszakátok már jobb lesz! Kitartást és gyógyulást kívánok!!!

Annus írta...

Sok sok gyógypuszi, holnap már biztosan jobb lesz. Szerintem is adj neki cataflamot...nagyon sokat javít a közérzetén is.

Névtelen írta...

Jobbulást kívánunk a kis Mazsinak! Puszi!

Andi&Tomi írta...

Nagyon sajnálom :(Én is azt mondom amit Ági.A cataflam csepp nálunk is hasznos volt.Jobbulást Mazsinak.pusz

Zsófi írta...

Köszönjük a jó tanácsokat!Ma már kicsit jobb,vagy legalábbis a láza már nem vészes.
Gondoltam Én is a cataflamra,de a nurofen szépen vitte lefelé a lázát.
Edit!
Lehet,hogy "haragos" és nem "harapós":)Mondjuk logikusabb.:)
A láztól azért félek ennyire nagyon,mert Szabikámnál a láz váltotta ki a szívritmuszavart amiből sajnos nem tudták kihozni...
Tudom,hogy Petinek egészséges a kis szíve,de ha már csak egy kis hőemelkedése is van engem elkap a szorongás,a félelem és inkább egyből csillapítjuk Neki.

NőiCsizma írta...

Így már nem csodálkozom, hogy rettegsz a láztól! Ebből a traumából nem lehet gyógyulni. :(

miamano írta...

Jobbulást kívánok -gyógyuljon meg gyorsan a babuska! :)

mayertimi írta...

Jobbulást kívánunk, szerintem az antibiotikum majd segíteni fog, egy kis hűtőfürdő sem árt. Van hogy még élvezik is a beteg babák, picit felfrissülnek.

Zsófi írta...

Köszönjük!!!!
Úgy néz ki javul Petikém!!!!!(kop-kop-kop)

Edit,az az igazság,hogy hiába tudom Én is,hogy jótékony hatása van a láznak...Egyszerűen nem tudom elfolytani a félelmemet ezzel kapcs...