Gyermekeink:

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

2010. február 10., szerda

Díjat kaptam:)

Kreatív díjat kaptam Orsitól!!!
Nagyon szépen köszönöm,hogy megtisztelt vele:)

Játék szabályok:

1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte

2. a logót ki kell tennem a blogomban

3.Be kell linkelnem azt, akitől kaptam

4. Írnom kell magamról 7 dolgot

5. tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blog társamnak

6. be kell linkelnem őket

7. üzenetet kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról

És a 7 dolog rólam:


1.Gyerekek.Ez a legfontosabb:ANYA VAGYOK!!!!!
A világon ennél csodálatosabb dolog nincs!Szerintem ettől többet erről nem is kell írnom,ebben benne van minden!

2.Férj.
Össze tehetem a 2 kezem,hogy olyan férjem van amilyen:)
Igaz,hogy sokszor civakodunk,de szerencsére mindig csak apróságon,vagy valami kis hülyeségen aminek 10 perc múlva nyoma sincs!Nagyon szeretem!

3.Szabi.
Szabikám sírját idén mindenképp meg fogjuk csináltatni!!!
Idén májusban már 3-éve,hogy Szabi nincs velünk:(Azóta húzzuk-halogatjuk a sír készítését.A legfőbb oka a pénz...Sajnos nem állunk fényesen anyagilag.Hihetetlen,hogy egy kicsi gyermek sírja ami nem is lenne teljesen fedett,tehát fele agyag kellene mint egy nagy sírra,mégis drágább.Nem is kicsit...Most olyan a kis nyughelye mint egy kicsi sziklakert.Gyönyörű kövekkel van körbe rakva és mindig van benne élő virág.

4.Család.
Sokszor beszélek flegmán Anyuékkal,pedig nagyon fontosak nekem és bár mi nem szoktuk egymásnak mondani,de nagyon szeretem Őket!

5.Egészség.
Jó lenne egészségesebben élni!
Persze próbálkozunk erősen,de ez sajnos igen kevés.Petinél nagyon oda figyelek a jó minőségű ételekre,rajta nem fogok ezek után sem spórolni.De sajnos magunknak sokszor az olcsóbb,nem mindig jó minőségű dolgokat tudjuk meg venni.(tudom,hogy az olcsóbb nem minden estben rosszabb,de sajnos van amiben igen)
Ja az egészséghez tartozik még az is,hogy nagyon le kellene fogynom!!!

6.Imádok sütni-főzni!
De jobban sütni:)Nagyon jó érzés amikor látom,hogy tetszik az "alkotásom" és jó ízűen megeszi a család!(na még jó,hogy pont egyel feljebb írtam a fogyást...)

7.Ház.
Nagyon szeretnék végre a "saját"házunkban élni(és nem a bankéban)!!!
(és jó lenne,ha nem lenne ikerház...)

Azt hittem nehezebb lesz 7 dolgot össze szednem magamról,pedig annyira nem is.Sőt még tudnék egy jó párat írni.
Tovább kéne adnom,de úgy látom már mindenki meg kapta "körülöttem"!
Ha mégsem akkor aki szeretné vigye bátran!:)

Nincsenek megjegyzések: