Gyermekeink:

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

2009. június 25., csütörtök

Újabb alvási szokás:)

Kicsi Mazsikámnak nagyon tetszik a hinta.Igaz eddig szinte minden hintázásnak alvás lett a vége:)Amikor látom,hogy már nagyon "kókadozik" becsempészek egy kispárnát a fejecskéje alá,és megvárom amíg teljesen elalszik.Ilyenkor kiveszem a hintából és természetesen a kiságyban alszik tovább:)


Egyik nap annyira álmos volt,hogy amíg elmostam a teás üvegét és töltöttem neki friss teát,elaludt az etetőszékben:)
Hétvégén a teraszon csinálták apáék a korlátot,és nekem főznöm kellett.Peti természetesen ráérzett,hogy nem nagyon érnék rá,ezért aznap olyan volt mint egy kis koala.Egész nap csimpaszkodott rajtam.Gondoltam felkötözöm a hátamra,addig legalább elő tudom készíteni az ebédet.Kicsi kópém elaludt a hátamon:)Amikor levettem úgy ült a kanapén mint egy kis béka:)
Na majd biztos kapok tőle,amikor nagy lesz,hogy mikre hasonlítgatom:)


Nincsenek megjegyzések: