Gyermekeink:

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

2009. június 3., szerda

Áll a baba:))

Petikém az este(06.02) úgy döntött,hogy Ő már elég nagyfiú ahhoz,hogy fel álljon a kiságyban:)
Amíg a tápszerét készítettem,addig Petit be raktam a kiságyba.Pár perc múlva gyanús volt a nagy csend.Gyorsan megyek be a szobába és látom,hogy Peti áll az ágy szélén és próbálja meg kaparintani a pelenkázón lévő légzésfigyelőt.(ami sikerrel járt)
Mikor megláttam,rászóltam,hogy -Mit csinálsz Te?-Erre elkezdett nagyon nevetni és toporgott egy helyben mintha el akarna szaladni:)Nagyon kellett rajta nevetnem:)Persze arra még nem jött rá,hogy ahhoz,hogy állva is maradjon neki még nagyon kell kapaszkodni,így a következő pillanatban már dőlt is el.Akkorát huppant,azt hittem na most lesz visítás de meg se nyikkant.Fél perc múlva már megint kapaszkodott fel:)Még jó,hogy le raktuk a kiságyat alacsonyabbra!!!

Nincsenek megjegyzések: