Gyermekeink:

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

2009. augusztus 28., péntek

10-hónapos tanácsadás:)


Szerdán(26.-án)voltunk a 10-hónapos tanácsadáson!
Petikém 1-hónap alatt hízott 40dkg-ot:)Végre elértük a 8kg-t:):):)
8330gr és 74cm,buksija 45,5cm.
5-fogacskája van kint és van 2-ami szerintem napokon belül áttöri az ínyt(bár ezt már a múlt héten is így gondoltam...).
Felül a bal 2-es szinte egy szintben van a már kint lévő foggal,de ezen még van íny.Hihetetlen,hogy nem tud szegénykémnek kibújni már...
Mindenhol feláll és egy kézzel kapaszkodva próbál menni:)
Mászni olyan gyorsan tud,hogy néha alig érjük utol.
Szerencsére nem igazán finnyás,bár a tápszert már nem eszi meg.Ezért a napokban adtam neki tejet.Egyenlőre még kóstolgatja,valahogy minden kortyot külön-külön megforgat a kis szájában:)Viszont ha kakaónak készítem el neki,akkor az jöhet:)Apa szerint olyan mint én,én sem szeretem csak úgy a tejet.
Peti imádja a szőlőt,egyszerűen nem győzöm neki pucolni meg magozni.Amikor úgy gondolom,hogy egyszer elég,hogy nehogy fájjon a pocakja tőle,olyankor Ő elég hangosan a tudtomra hozza ennek a nem tetszését:)
Nagyon sokat cumizik,ha elvesszük tőle akkor nagyon tud sírni.ez most azóta van,hogy ennyire fogzik.Remélem azért nem fog egyfolytában a szájában lógni később.
Mindenki nyúz,hogy vágjam már le Peti haját mart nagyon hosszú neki.De én úgy sajnálom ezt a kis puha gyönyörű szöszi tincseket levágni...Bár hamarosan azért ez is eljön.

Nincsenek megjegyzések: